Ingen dramatik business as usual – Fast lite bättre

By on 30 oktober 2017
apohem-300x336

Det händer saker kring Butikstrender och det är vi glada över.
Även om det innebär att vi måste ta udden av krigsrubriker hos våra konkurrenter.
Vi har haft fullt upp med att sätta rubrikerna till Butikstrender 9/2017 som just kommit ut.

I somras tvingades vi göra en tillfällig inbromsning i verksamheten när arbetsbelastningen för tidigare företagsledning blev för hög och vi hade otur i några rekryteringar.
Vår tidigare ägare och VD har lämnat och att vi fortsätter i vårt segertåg i ett nytt bolag.

Den redaktionella och den kommersiella delen av Butikstrender är i samma händer som tidigare och samma team jobbar med att bygga vidare på tidskriften.
Utgivare av Butikstrender är nu Trend Publishing Scandinavia AB och som VD återfinns Dunia Jamil, med en gedigen erfarenhet av branschen.

”Tempot i dagligvaruhandeln är högt – liksom vårt.
Det har aldrig varit så omvälvande, så spännande och så intensivt att följa branschen.
Och aldrig så roligt. Det är därför vi nu – direkt när vi tryckt på knappen för Butikstrender 8/2017 – redan är igång med nummer 9.” – Säger Dunia Jamil,

Även i fortsättningen ska ni få dagligvarubranschens snabbaste, hetaste och viktigaste nyheter via Butikstrender. I likhet med ett känt tyskt bilmärke vars namn är tre bokstäver långt vill vi säga mottot för Butikstrender är att ”Vi följer inte utvecklingen – vi leder den”.

Det gör vi med massor av planer  inför 2018, både för vår tidskrift i print och för arbetet med att utveckla butikstrender.se, nyhetsbrev, sociala medier samt bonuserbjudanden för våra kunder och läsare.

Häng med oss på en fascinerande resa genom nutid och framtid.
Vi ses i spalterna – och i butikerna!

 

 

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *