Annons

Sveriges bästa magazine sedan 2002.

Dela artikeln på:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på email
E-post

Brämhults nysatsar på smoothies i riktigt fruktig kampanj över hela landet

Den här veckan lanserar fruktpressarna Brämhults sin nya satsning på smoothies med en massiv reklamkampanj. Kommunikationen kommer att nå konsumenterna på utomhustavlor i hela Sverige, i Stockholms tunnelbana och genom riktade insatser i sociala medier.

– Det är en underbar kampanj med fantastiska bilder. Våra konsumenter får se exakt vad våra smoothies smakar och vad flaskorna innehåller, på ett nytt, smart och otroligt snyggt sätt. Vi visar helt enkelt vad man får om man väljer våra smoothies: frukt, bär och grönsaker på flaska, säger Stina Haglund, senior brand manager på Brämhults.

Bakom kampanjen står Brämhults kommunikationsbyrå Bulldozer. En av Brämhults samarbetspartners sedan lång tid tillbaka.

– Vi är väldigt nöjda med kampanjen. Den är ett resultat av ett bra samarbete.

Vi känner verkligen för deras produkter, deras hantverk och passion. Utmaningen denna gång har varit att förmedla närheten till frukt i bild. Brämhults smoothies handlar ju faktiskt om färsk frukt på flaska. Och lösningen blev ju precis det, säger Bulldozers projektledare Janne Svensson.

Dela artikeln på:

Dela på linkedin
LinkedIn

Senaste nytt.

Presenteras av

Annons

Video

VIDEO: Kreativa lösningar

En Sibylla-handlare laddar en drönare med snabbmat. Ett konditori tillverkar ”dassrullar”. I Corona-krisens spår flödar samtidigt kreativiteten.

powered by Typeform

Annons

Annons

Annons

Anmäl dig till branschens bästa

powered by Typeform

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

Ursäkta att det går långsamt...

VI VÄXER

och arbetar ständigt med att göra er upplevelse bättre och snabbare.