Brämhults nysatsar på smoothies i riktigt fruktig kampanj över hela landet

By on 8 March 2018
ghjhgj

Den här veckan lanserar fruktpressarna Brämhults sin nya satsning på smoothies med en massiv reklamkampanj. Kommunikationen kommer att nå konsumenterna på utomhustavlor i hela Sverige, i Stockholms tunnelbana och genom riktade insatser i sociala medier.

– Det är en underbar kampanj med fantastiska bilder. Våra konsumenter får se exakt vad våra smoothies smakar och vad flaskorna innehåller, på ett nytt, smart och otroligt snyggt sätt. Vi visar helt enkelt vad man får om man väljer våra smoothies: frukt, bär och grönsaker på flaska, säger Stina Haglund, senior brand manager på Brämhults.

Bakom kampanjen står Brämhults kommunikationsbyrå Bulldozer. En av Brämhults samarbetspartners sedan lång tid tillbaka.

– Vi är väldigt nöjda med kampanjen. Den är ett resultat av ett bra samarbete.

Vi känner verkligen för deras produkter, deras hantverk och passion. Utmaningen denna gång har varit att förmedla närheten till frukt i bild. Brämhults smoothies handlar ju faktiskt om färsk frukt på flaska. Och lösningen blev ju precis det, säger Bulldozers projektledare Janne Svensson.

Butikstrender

Din säkrast källa till fakta om branschen, registrera dig här för dagligt nyhetsbrev – som en minitidning varje dag.