De två ska lyfta Kappahl i höst

Lena Olin och Bahar Pars blir Kappahls kampanjansikten i höst.
– Vi är väldigt stolta över att få presentera Lena och Bahar, säger Glenda Marevind hos Kappahl.

När Lena Olin gör sitt första kommersiella jobb som reklampelare blir det som kampanjansikte för Kappahl i höst.
Kampanjansikte blir även Bahar Pars och de två ska kampanja för Kappahl under vinjetten ”My everyday essentials” för att visa upp kedjans bas- och nyckelplagg.

– Vi är väldigt stolta över att få presentera Lena och Bahar som ambassadörer för KappAhl. I kampanjen vill vi tillsammans med dessa inspirerande kvinnor anta utmaningen med att hitta balans i vardagen, hela vägen in i garderoben, säger Glenda Marevind som på nutidssvenska är Head of brand och marketing hos Kappahl.

Bahars Pars är skådespelare och vann 2015 Medeapriset som Årets skådespelare och fick även ta emot Stockmotions pris för Årets bästa film samma år för kortfilmen ”Rinkebysvenska” som hon själv regisserade.

Lena Olin är skådespelare är hon och bland mycket annat har vi sett henne i ”Varats olidliga lätthet”, ”Fiender, en berättelse om kärlek”, mot Robert Redford i ”Havanna” och mot Richard Gere i ”Mr Jones” men, som man säger på bio, ”nu blir det reklamfilm”.