Söker du en artikel?  

Sök
Stäng denna sökruta.

Läs våra e-magazine

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

20 snabba.

Trekant Havre efterlängtad knäckig nyhet

Nu kommer en efterlängtad nyhet i Leksands Knäckebröds klassiska trekantsfamilj; Trekant Havre. Lika populär som trekantsformen på knäckebröd är, är också havresmaken. Havreknäcket är ett sprött ljust knäckebröd med härlig havresmak, perfekt till ost och marmelad på morgonen eller tekoppen på kvällen. Lanseringsvecka: 37

Fortsätt att läsa »

God Morgon® lanserar Fruit + Tea

God Morgon® breddar sitt sortiment med Fruit + Tea, en innovativ dryck som kombinerar frukt och vitt te. Utan tillsatt socker kommer den i två uppfriskande smaker: Vitt te med äpple & persika samt Vitt te med äpple & rabarber. Drycken innehåller 60% vitt te och 40% pressad frukt, och är perfekt

Fortsätt att läsa »

Pannacotta

Höstens stora nyhet är här! Khoisan Gourmet lanserar en ny serie med pannacotta i smakerna vanilj och jordgubb. Tillsätt endast mjölk och grädde, låt stå i kylen och njut sen av en riktigt god dessert!  Lanseringsvecka: 33

Fortsätt att läsa »

Extra jungfruolivolja från Monini

Monini, ett arv av passion och tradition, nu förvaltat av den tredje generationen. Deras Monini Classico, en skatt bland extra jungfruoljor, är den bäst säljande i hela Italien.Moninis hjärta slår för att dela sin kärlek till extra jungfruolivolja, genom att skapa produkter av enastående kvalitet och förtrollande smak.Hemligheten bakom Moninis oljor ligger i deras smak, en

Fortsätt att läsa »

Astronut – To-go nötmixar i smart förpackning.

Astronut är en serie nöt och fruktmixar i smart återförslutbar slim can. Ät nötter på ett helt nytt sätt – chugga innehållet direkt ur burken istället för att kladda med händerna. Både smidigt och hygieniskt! Astronut är framtaget av högkvalitativa nötter, fröer och frukter samt har högt proteinnehållmed få tillsatser. De fyra olika smakerna: Play, Energy, Focus, och

Fortsätt att läsa »

Nya Roots by 3N Mosmix Sweet Mash skapad i samarbete med Marcus Nemrin

Moset lämnar husmanskosten och blir lite roligare! En råskalad mosmix med potatis, sötpotatis och persiljerot med balanserad smak. En modern puré med ny karaktär som har en fin sammansatt smakkombination tack vare persiljerotens friskhet och sötman från sötpotatis. Sweet Mash passar till all mat och kan även göras vegetarisk. Mosmix Sweet Mash är en ny restaurangekonomisk Roots by 3N-produkt skapad

Fortsätt att läsa »

ÄNTLIGEN FINNS on!® PLUS MINT

on!® PLUS Mint tillför marknaden något nytt. Flexible Pouch Technology gör nikotinpåsen extra mjuk och formbar. on!® PLUS är skapad för att ge användaren en mer behaglig känsla under läppen. Tillgänglig i regular och strong. Lanseringsvecka. 40

Fortsätt att läsa »

Svenska snusare omfamnar variation

Den senaste Snusrapporten från Snusbolaget visar att svenska snusare i allt högre grad väljer att variera sina snusvanor, och en tydlig trend är att kombinera traditionellt snus med nikotinfria alternativ. Rapporten, som baseras på omfattande data från över 576 000 kunder och en djupgående kundundersökning med nära 15 000 respondenter, belyser flera intressanta förändringar i svenskarnas snusvanor.

Fortsätt att läsa »

Coops havredrycker får ny design

Coops populära havredrycker har fått en ny, lekfull design som lyfter fram hållbarhet på butikshyllorna. Med den nya förpackningen och en hållbarhetsdeklaration tillgänglig via QR-kod, vill Coop göra det enklare och roligare för sina kunder att konsumera med miljön i åtanke.

Fortsätt att läsa »

Investerar i en ny Flagship Store

H&M förstärker sin närvaro i Sverige genom att öppna en nyrenoverad butik i Westfield Mall of Scandinavia den 12 september. Denna lansering markerar debut för H&M:s Beauty flagship store i landet och erbjuder en förbättrad shoppingupplevelse med ett brett utbud av skönhetsprodukter.

Fortsätt att läsa »

Introducerar en innovativ pappersförpackning

Gevalia lanserar nu en banbrytande pappersförpackning för sitt snabbkaffe, vilket markerar ett första steg i Sverige för en sådan förpackningslösning. Den nya förpackningen, som är helt återvinningsbar, syftar till att skapa ett mer hållbart ekosystem för snabbkaffe och understryker Gevalias engagemang för miljövänliga initiativ.

Fortsätt att läsa »

Coop Tzatziki bäst i test

Coop har nyligen fått ett prestigefyllt erkännande för sin tzatziki, som har utsetts till bäst i test av Svenska Dagbladets smakpanel. Detta är ett bevis på att Coops engagemang för kvalitetsprodukter under egna varumärken fortsätter att ge resultat.

Fortsätt att läsa »

Finalist i Convenience Retail Awards

Direkten har blivit utsedd till en av tre finalister i kategorin ”Bästa kedja” vid årets prestigefyllda Convenience Retail Awards. Tillsammans med konkurrenterna Pressbyrån och Preem har Direkten tagit sig till final, vilket markerar en betydande milstolpe för kedjan och ett erkännande av dess starka utveckling under det senaste året.

Fortsätt att läsa »

Stänger sina butiker i Sverige 

Den amerikanska skokedjan Foot Locker meddelar att de kommer att stänga sina butiker i Sverige som en del av ett globalt sparprogram. Även butiker i Norge, Danmark och Sydkorea kommer att stängas. Stängningsprocessen förväntas vara slutförd i mitten av 2025.

Fortsätt att läsa »

Kavli byter ut ammoniakanläggning

Livsmedelsföretaget Kavli, som står för merparten av den svenska senapsproduktionen, har beslutat att behålla sin verksamhet i Eslöv. Företaget planerar att byta ut sin kylanläggning som använder ammoniak, efter att Mark- och miljööverdomstolen nekat ett utökat miljötillstånd på grund av säkerhetsrisker.

Fortsätt att läsa »

Vedugnsbakade knäckebröd får Ä-märkning

Fyra knäckebröd från det familjeägda Pyramidbageriet i Dalarna har nu fått den prestigefyllda Ä-märkningen från Äkta vara. Med en unik kombination av svensk knäckebrödstradition och egyptisk surdegskultur fortsätter Pyramidbageriet att leverera bröd bakat på äkta råvaror utan tillsatser.

Fortsätt att läsa »

Fortsätter sin expansiva tillväxt

MAX Burgers fortsätter sin framgångsrika expansion i Norge med öppningen av sin åttonde restaurang i landet. Den nya restaurangen i Kongsberg, som är strategiskt belägen intill motorvägen E134, erbjuder plats för 244 gäster och skapar 40 nya arbetstillfällen i området.

Fortsätt att läsa »

Följ oss

Copyright ©2024
designpartner: www.simboads.com

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Responsible publisher: Dunia Jamil

https://www.high-endrolex.com/14