Coop fortsätter sänka medlemmarnas pris

Coops vd Marie Nygren | Foto Pressbild
Coop fortsätter sänka priser för sina medlemmar. Nu handlar det om ett 60-tal varor och då med fokus på hållbarhet.

Coop fortsätter vårens kampanjande med lägre priser för sina medlemmar.

Nu sänker man priset på ett 60-tal varor med upp till 30 procent. Prissänkningen gäller veckorna 33-39.

– Det är viktigt för oss att fortsätta att ta ansvar och investera i våra medlemmar och underlätta för en god, billigare och mer hållbar inhandling av mat. Till kommande veckor stärker vi vårt medlemserbjudande än mer och sänker priset på fler favoriter – mat och artiklar som vi hoppas kommer till stor användning för en bra start på vardagen, säger Coop Sveriges vd Marie Nygren.

I den nya kampanjen handlar det om produkter under varumärket Änglamark samt ett antal måltidsvaror för skafferi och frys.

Ett 60-tal artiklar berörs av kampanjen. Bland annat sänks priset på grekisk, italiensk och spansk olivolja, på bäst i test-hyllade bordsmargarinet Smör och raps, grönsaker som ekologisk spenat och rucola, köttartiklar som kycklinglårfilé och hamburgare, samt bröd i form av knäckebröd, tunnbröd och bondlimpa.

I frysdisken sänks priserna på utvalda frysta bär, potatisbullar samt fisk- och skaldjur.

Dessutom omfattas flertalet artiklar inom kategorierna blöjor, byxblöjor, våtservetter, mejeri samt diverse snacks i kampanjen.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil