Intensiv start för Estrellas PR-satsning

Smakstart för Estrellas nya reklamdrive där vi alla kan räta ut frågetecknet. Foto: Pressbild Estrella
Det blev en smakstart första veckan för Estrellas nya marknadsföringskampanj ”Chipsvalet 2022” där 36 948 smakförslag kom in till företaget.

Klassiker som cheddar och chili varvas med utstickare som koriander och honung, skriver Estrella om nya reklamkampanjen ”Chipsvalet 2022” under en vecka hittills har låtit alla som vill föreslå sina drömchips på chipsvalet.se.

Där har så här långt 36 948 bidrag lämnats från chipskonsumenter.
Smaktoppen denna första vecka är cheddar, parmesan, sourcream, chili och brynt smör och Estrella noterar också att hälften av smakerna som föreslås är mejeribaserade på ett eller annat sätt.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil