Intensiv start för Estrellas PR-satsning

Smakstart för Estrellas nya reklamdrive där vi alla kan räta ut frågetecknet. Foto: Pressbild Estrella

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Det blev en smakstart första veckan för Estrellas nya marknadsföringskampanj ”Chipsvalet 2022” där 36 948 smakförslag kom in till företaget.

Klassiker som cheddar och chili varvas med utstickare som koriander och honung, skriver Estrella om nya reklamkampanjen ”Chipsvalet 2022” under en vecka hittills har låtit alla som vill föreslå sina drömchips på chipsvalet.se.

Där har så här långt 36 948 bidrag lämnats från chipskonsumenter.
Smaktoppen denna första vecka är cheddar, parmesan, sourcream, chili och brynt smör och Estrella noterar också att hälften av smakerna som föreslås är mejeribaserade på ett eller annat sätt.

Har du ett nyhetstips?

Här kan du dela med dig av information eller mejla till [email protected]

Annons

Annonser

Håll dig uppdaterad med nyheter varje vardag!

Få de senaste nyheterna direkt till din inkorg.

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR

Läs Butikstrenders digitala magasin!

Upptäck de senaste branschnyheterna och trenderna online.