ICA huvudpartner för Melodifestivalturnén

ICA huvudpartner för Melodifestivalturnén
Josefin Lundmark, marknadsdirektör Ica Sverige. Foto: Ica
Ica blir ny huvudsponsor för Melodifestivalen under de kommande tre åren. Det innebär aktiviteter för Ica-kunder, arenabesökare och fans, skriver Ica.

Ica blir ny huvudsponsor för Melodifestivalen under de kommande tre åren. Det innebär aktiviteter för Ica-kunder, arenabesökare och fans, skriver Ica.

Ica blir alltså ny huvudsponsor för Melodifestivalturnén de kommande tre åren. 
Som ny samarbetspartner kommer ICA att bidra till folkfesten genom aktiviteter för ICA-kunder, arenabesökare och fans, skriver man i en pressrelease. 

– Den absolut största och mest inkluderande folkfesten och lägerelden att samlas kring är nog Melodifestivalen. Vi är givetvis väldigt stolta över det här samarbetet och att vara en del av Melodifestivalturnén, konstaterar Josefin Lundmark som är marknadsdirektör för Ica Sverige.
– Ica finns i 285 av 290 kommuner. Vi vill vara med och höja feststämningen i hela landet genom en rad olika aktiviteter, tillägger hon.

Live Nation arrangör av konserter och evenemang, arrangerar Melodifestivalturnén.  
– Vi är väldigt glada att Ica kliver in som huvudsponsor till Melodifestivalturnén. Tillsammans når vi publik över hela Sverige och ser till att upplevelsen förstärks före, under och efter turnén, säger Mårten Larsson, kommersiell direktör i Norden för Live Nation. 

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

47 procent fler konkurser i år

Enligt ny statistik från UC har antalet konkurser under januari 2023 varit det högsta på tio år. Samtidigt minskar antalet nya företag kraftigt.

Marknadsför tobaksfri mot gällande lag

Marknadsföring av tobaksfria nikotinprodukter strider på flera punkter mot gällande lag, skriver Dagens juridik som hänvisar till Konsumentverket.

Nu byter Dagab till returpallar

Med start i februari börjar Dagab byta ut alla träpallar mot returpallar från SRS. Det handlar på årsbasis om cirka 1,4 miljoner pallar.

Rusta storsatsar på sin e-handel

Rusta fokuserar om en aning när man nu väljer att satsa mer på sin e-handel. Rusta.com har uppdaterats och fått ny förbättrade funktioner.

Willys öppnar i ny lokal efter brand

Willys öppnar butik i Västerås i nybyggda lokaler efter branden i Erikslund i fjol. Den nya butiken öppnar där den gamla butiken låg.

Arla sänker priset till bönderna igen

För andra gången i år sänker nu Arla det pris man betalar till sina bönder för mjölken. Sänkningen gäller både konventionell och ekologisk mjölk.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil