Medlemskampanj ska lyfta Coop

Foto MostPhotos
Coop lanserar en ny kampanj för att locka fler kunder och stå starka i konkurrensen med bland annat lågprisprofilerade kedjorna Lidl och Willys.

Coop, en av Sveriges ledande matbutikskedjor, lanserar en ambitiös kampanj för att locka fler konsumenter och stå starka i konkurrensen mot lågpriskedjorna Lidl och Willys.

Med över 800 butiker drivna av konsumentföreningar, erbjuder Coop nu en unik möjlighet för kunder att spara tusentals kronor årligen genom medlemskap.
I en tid av stigande matpriser och inflation, framhäver Coop fördelarna med att vara medlem.

Genom att storhandla på coop.se och utnyttja medlemsbonusar, kan kunder göra betydande besparingar. Coops nya kampanj, som syns online över hela Sverige, betonar detta budskap.
En nyligen genomförd prisundersökning online av Matpriskollen stärker Coops position.

Undersökningen, som jämförde priser på en veckolång matkasse för en fyrapersoners familj, inkluderade även en granskning av olika matkedjors bonusprogram.
Resultaten visar att Coop-medlemmar kan få upp till 7,45 procent rabatt vid storinköp.

För att ytterligare underlätta för kunderna, erbjuder Coop gratis hemkörning för beställningar gjorda online för över 2 000 kronor. Dessutom, genom att skaffa Coop Matkonto, som är avgiftsfritt, kan kunder tjäna extra bonuspoäng på alla inköp.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil