foodora utvidgar sitt restaurangerbjudande

Foto foodora
Budföretaget Foodora skapar nya egna virtuella ”restauranger” och lanserar i det formatet två nya matkoncept för att bredda sitt erbjudande.

De två nya restaurangkoncepten heter Bowlitos och Holy Macaroni. 
Erbjudandet består av maträtter som bowls, burritos med smaker av mellanamerika och pasta på ett amerikanskt vis. 
De nya koncepten kommer ingå i Foodoras familj av virtuella ”restauranger” som idag redan består av över 270 stycken.Utöver Bowlitos och Holy Macaroni har Foodora även dessa virtuella restauranger: Tacotarian, som har ett klassiskt taco tema, Wing It, som är friterade kycklingrätter, Smoky BarbeQ som har amerikansk barbeque samt Fafelle med veganska sallader med falafel.

– Det känns väldigt spännande att vi nu kan komma med ytterligare innovativa koncept. Jag är övertygad om att de kommer tas emot bra av Foodoras användare över hela Sverige, säger koncernchefen Hans Skruvfors.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil