Josefin Lundmark ny marknadsdirektör för ICA Sverige

Josefin Lundmark ny marknadsdirektör för ICA Sverige

Josefin Lundmark har utsetts till ny marknadsdirektör för ICA Sverige. Josefin har under hösten arbetat som tillförordnad marknadsdirektör och har lång erfarenhet från ledande befattningar inom marknadsföring på ICA och Telia.

– Josefin Lundmark är en omtyckt kollega och stark ledare, och hennes kunskap inom marknad och försäljning, varumärke och kundinsikt kommer att bidra till hela ICA och vara väsentlig för att fortsätta utveckla marknadsfunktionen. Det känns därför väldigt bra att Josefin fortsätter i denna viktiga roll, säger Anders Svensson, vd ICA Sverige.

Josefin Lundmark har varit på ICA i nästan sju år. Innan hon blev tf marknadsdirektör för ICA Sverige var hon chef för varumumärke och media, och har innan dess arbetat som bland annat marknadsdirektör inom Telia.

– Jag är otroligt glad över att få fortsatt förtroende, men också självklart ödmjuk inför uppdraget. ICA är ett fantastiskt företag, och att tillsammans med en stark marknadsavdelning få fortsätta bygga ICAs varumärke och bidra till ICA- butikernas utveckling är en stor förmån, säger Josefin Lundmark, marknadsdirektör ICA Sverige.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Greenfood och Agtira ökar produktionen

Gurkor som kan säljas direkt efter de plockats från plantan. En oslagbart färsk produkt som producerats på ett hållbart sätt helt med minimal vattenförbrukning.

EVENT: Mariestads satsar mer hållbart

Svenskodlad malt – lyfts först på Scandic. Under 2022 startade Spendrups ett nytt samarbete med Lantmännen, där maltkorn har odlats enligt odlingsprogrammet Klimat & Natur.

Fontana är en av Sveriges bästa

Efter årets medarbetarundersökningar kan Fontana för sjätte året i rad fira certifieringen och titulera sig Great Place To Work®

Vi förändrar påskfirandet

Billigare mat, bättre planering och färre rätter på påskbuffén – så kommer svenskarnas påskfirande se ut, när åtta av tio förändrar sitt firande med anledning av ökade matkostnader.

Länen som näthandlar mest

Stockholm är det län som handlar mest online i hela landet, enligt nya siffror från Klarna. Tvåa och trea på listan är Norrbotten och Uppsala, sist är Västernorrland.

Svensk mat har starka mervärden

Årets stämma för branschorganisationen Svensk Fågel med temat ”Vår globala och lokala utmaning för en konkurrenskraftig och hållbar matfågelproduktion” har nyligen avslutats i Tylösand, Halmstad

Bärtas smörgåspålägg tar plats

Produkterna finns nu att hitta i kylen hos ytterligare 173 Hemköp, Willys och
City Gross. Det ökar tillgängligheten för närodlade, veganska livsmedel utan tillsatser.

Finlands mest hållbara varumärke

För nionde gången blev Valio utsedd till det mest hållbara varumärket i Finland.Konsumenterna uppskattar framför allt Valios lokala produktion.

Vald till generalsekreterare

Vi-skogens styrelse har utsett Charlotta Szczepanowski till ny generalsekreterare. Charlotta Szczepanowski har tidigare haft rollen som arbetande styrelseordförande för Vi-skogen och kommer nu fortsätta driva arbetet framåt. Charlotta tillträder sin nya roll den 1 april.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil