Annons

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Picards nya i butikerna

Picard lanserar vårens asiatiska sortiment med kryddstarka nyheter. Lanseringsdatum är 12 februari och i butikerna finns 50 asiatiska produkter i ett utbyggt erbjudande.

Picard lanserar vårens asiatiska sortiment med många kryddstarka nyheter den 12 februari, meddelar man. I butikerna finns 50 asiatiska produkter, där tidigare favoriter kompletterats med många traditionella asiatiska rätter och street food.

– Produkterna bjuder på autentiska matupplevelser där rätterna är både delikata och vackra.  Vi är verkligen stolta över det här färgstarka inslaget i vårt sortiment, anser Emily Gray på avdelningen PR & marknad hos Picard.

– Rätterna fungerar bra som lunch och middag till vardags, och är perfekta att duka upp när man är många som ska äta tillsammans. Det finns något för alla smaker, berättar Emily Gray.

Bland de inslag i menyn man presenterar finns Khanom jeeb med kyckling och curry, Nasi goreng med kyckling, räkor med stark sås och nudlar, Mochi mochiglassar, curry med grönsaker och kokt ris, sushiburgare, bibimbap med marinerat nötkött och 4 khanom tan.

Annons

powered by Typeform

Annons

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

”Allt beror på läget”

Reitan driver Pressbyrån och 7-Eleven i Sverige och konstaterar att koncernens butiker drabbas olika hårt i Corona-tider där läget är helt avgörande.

Coop agerar i Karlskoga

Coop Värmland stänger nu en butik i Karlskoga och låter personal därifrån stötta Coop Forum för att den ska kunna hållas öppen även i nuvarande läge.

Tusentals går med i Handels

Den tuffa situationen i Corona-virusets spår får fler att söka sig till facket. Handels kan räkna in drygt 3 300 nya medlemmar hittills under mars.

Marknadsför gratis

Mecenat, som förhandlar fram studentrabatter, vill bidra i ett tufft läge genom att låta lokala företag marknadsföra sina varor och tjänster gratis.

”H&M tappar 45 procent”

Carnegie skriver i en analys att man räknar med att H&M:s försäljning under mars-maj kommer att minska cirka 45 procent med kvardröjande effekter.

Officiell kaffeleverantör

Löfbergs skapar finska arenaframgångar och blir officiell kaffeleverantör till den nya multiarenan UROS Live i
Tammerfors.

Anmäl dig till

powered by Typeform

NYHETSBREV.

- FEM snabba
- Varje vardag
- Vid lunch