Sätter hundar i huvudrollen

Foto Pressbild
Doggy lanserar en ny varumärkeskampanj som betonar hundens roll som en del av familjen sedan 1903. Kampanjen, utformad tillsammans med SRC, fokuserar på att stärka banden med målgruppen och förtydliga varumärkets historia och kärlek till hunden.

I den nya kampanjen ”En del av gänget sedan 1903” lyfter Doggy fram sin långa historia som Sveriges äldsta hundfoderproducent och betonar det emotionella bandet mellan hund och ägare. Genom tre reklamfilmer och en radioreklam visar kampanjen hur hunden är en naturlig del av vardagslivet och helgäventyren för många familjer.

Lisa Müller, marknadschef på Doggy, förklarar att kampanjen är ett sätt att förtydliga varumärkets styrkor och den tidlösa kärleken till hunden. Genom att måla upp vardagliga situationer där hunden är närvarande vill Doggy skapa igenkänning hos sin målgrupp och understryka att hunden är en viktig familjemedlem.

Kampanjen, utformad av SRC, kommer att distribueras online och i radio från vecka 21. Den inkluderar även specialskriven musik med en lekfull ton och en tydlig koppling till varumärket.

Doggy är stolta över sin historia och sin dedikation till hundarnas välmående och ser fram emot att dela sin passion med hundägare över hela landet genom den nya varumärkeskampanjen.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil