Nytt (gammalt) från Coop

Coop återupplivar alltså det gamla goda varumärket Signum.
Nu återuppstår det gamla varumärket Signum hos Coop och den här gången återkommer det som öl. Det blir som 2,8% och som 3,5%, båda burkar på 50 cl.

Coop återupplivar alltså det gamla varumärket Signum.
När det återuppstår är det som öl i 50 cl burk och i styrkorna 2,8% och 3,5%.

Signum finns i såväl Coops butiker som i näthandeln och beskrivs som innehavare av ”en behaglig smak av malt och lätt beska av humle”.
– Signum är ett öl som passar både till vardag och fest. Ett perfekt alternativ till påsk och midsommar, anser Åsa Wickholm, chef för egna varumärken hos Coop.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

SWAJP Annonser

Sales Support firar 30 år

30-årsjubileum. Och 15-årsjubileum. Det är mycket nu för
Sales Support som både firar och tittar framåt.

Arla testar foder för mindre utsläpp

Nu testar drygt 2 500 svenska Arla-kor fodertillskottet Bovaer. Det är ett experiment som syftar till att minska metanutsläppen med cirka 30 procent.

Coop genomför en ny prissänkning

Även Coop utnyttjar läget till att nu göra en längre kampanj med prissänkta varor, i Coops fall för perioden 5 juni till och med 2 juli.

Marabous ägare svartlistas av Ukraina

Ukraina svartlistar Mondelez, som bland annat äger varumärken som Marabou, O´boy och Daim eftersom koncernen bidrar till Rysslands krigskassa.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil