Plura, Matgeek och Heinz

Denna onsdag är det dags för digital live-BBQ med Plura Jonsson och Matgeek från Garage bar i Höganäs. | Foto: Pressbild
Lästid: < 1 minut
Denna onsdag, 24 juni, kan vi se musikern och matprofilen Plura Jonsson med Youtube-profilen Johan Hedberg i en reklam inför sommarens grill.

Plura Jonsson och Youtube-profilen Johan Hedberg (mer känd som Matgeek) ska under onsdagen, kl. 17.00, göra en livestreamad barbeque från Garage bar i Höganäs.
Under en timme ska de och Mats Hernström från Garage bar dela med sig av sina grilltips och receptet till ”Bull’s-Eye Burger”. Sändningen sker via Matgeeks Youtubekanal.   – Det är väldigt roligt att göra detta samarbete då jag både privat och i min kanal har använt Bull’s-Eyes olika såser i många år. Det ska även bli kul att få göra eventet med Plura, säger Johan Hedberg, ”Matgeek”.

Tanken var att paradburgaren ”Bull’s-Eye Burger” skulle serveras på Sweden Rock, ett event som efter omständigheterna nu har ställts in. 
– Vi ser jättemycket fram emot att göra detta digitala event. Eftersom våra fysiska evenemang i sommar ställdes in, fick vi lov att tänka om. Det gav oss dock möjligheten att kunna inkludera ännu fler och nu vi vill helt enkelt bjuda in till sommarens största grillning. Det känns både aktuellt och rätt i tiden, säger Sara Andersson, marknadschef på Kraft Heinz som ligger bakom marknadsföringsgreppet.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil