Finaldags i Estrellas reklamkampanj

Hur ska det se ut? Den frågan kan alla vara med och rösta och styra. Foto: Pressbild Estrella
Estrellas reklamkampanj som bygger på att låta alla som vill rösta om en ny chipssmak går nu in på upploppet och fem finalister återstår att rösta på.

Sött, salt eller spicy – nu är det är dags att bestämma hur en ny chipssmak ska smaka, skriver Estrella som nu presenterar fem finalister i sin aktuella reklamkampanj där kunder kan rösta och en vinnande chipssmak ska hamna i butikshyllorna i höst.
Smakvalet står mellan cheddar och jalapeño, brynt smör och chili, choklad och havssalt, parmesan och havssalt och koriander, sourcream och chili. 

Under februari gav Estrella alla som älskar chips i Sverige chansen att skapa och nominera sina drömchips på chipsvalet.se.
Hela 73 762 smakförslag har lämnat in den vägen och nu har fem finalister presenterats, utvalda av Estrella.

De fem smakerna som svenska folket nu ska få rösta mellan har valts utifrån de mest populära smakförslagen och ingredienserna, skriver Estrella. 
I Estrellas chipslabb har man provat sig fram bland kryddblandningarna för att hitta de mest välsmakande kombinationerna.– De fem finalistsmakerna speglar blandningen av smakförslag vi fått in. Många har nominerat klassiska smaker som sourcream och ost, medan andra tagit ut svängarna med smaker som choklad och honung,” säger Josefin Hugosson, hos Estrella.
Fram till 6 april kan man nu rösta på chipsvalet.se och den dagen presenteras resultatet.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil