Innovativ marknadschef tar rodret

Olivia Gelin tar nu täten som marknadschef för munvårdsutmanaren The Humble Co. | Foto Pressbild
Olivia Gelin, tidigare marknadschef på El Taco Truck, tar nu täten som marknadschef för munvårdsutmanaren The Humble Co. Denna svenska del av Humble Group fokuserar på att tillverka och sälja hållbara och innovativa munvårdsprodukter.

Med Gelins tidigare erfarenhet och framgångar inom marknadsföring och varumärkesstrategi väntas nu en spännande framtid för bolagets marknadsarbete.

Under sin tid på El Taco Truck expanderade Gelin framgångsrikt företaget till alla nordiska marknader och blev en finalist i Marknadsföreningens tävling Årets Marknadschef år 2023. Nu ser hon fram emot att applicera sin expertis och passion för marknadsföring på munvårdsbranschen.

”Det har varit roligt att vara med och göra tacos hetare. Nu ser jag fram emot att även göra tandtrådsbyglar och andra munvårdsprodukter till en riktig snackis,” säger Olivia Gelin.

Med Gelin vid rodret förväntar sig Patrick Verkland, COO på The Humble Co., att företaget kommer att ta sitt marknads- och kommunikationsarbete till nästa nivå. Samarbeten med Redgert Comms och Londonbaserade byrån Halo kommer att bidra till detta.

”The Humble Co. har för avsikt att fortsätta fördjupa sitt åtagande för hälsa och miljö samtidigt som vi skakar om en traditionellt osexig kategori,” tillägger Verkland.

Olivia Gelin tillträder sin roll som marknadschef omgående och förväntas bidra till The Humble Co.s fortsatta framgång på marknaden för munvårdsprodukter.

User

You

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil