Jiroy vill samla alla bolags e-handelsrea

Jiroy vill samla alla bolags e-handelsrea
Foto: Jiroy
Göteborgs-baserade Jiroy vill samla alla e-handlare i en sajt för att kunna erbjuda alla reor samlat till kunderna. 260 företag är redan med.

Göteborgs-baserade Jiroy vill samla alla e-handlare i en sajt för att kunna erbjuda alla reor samlat till kunderna. 260 företag är redan med.

Det är breakit.se som berättar att Jiroy knutit till sig 260 företag inom e-handel på sin plattform.
Bland dem finns e-butiker som Indiska, Cervera och Åhléns och redan i starten skapade sajten försäljning för 600 000 kr.

Tanken bakom Jiroy, grundat 2020 av Jimi Tadi och Roy Josefsson, är att samla alla e-handlare under samma sajt för att sedan kunna ge alla kunder möjlighet att ta del av reaerbjudanden från samtliga företag.
– Vi har kämpat i ett och ett halvt år med tekniken som kan möjliggöra den här tjänsten, säger Jimi Tadi till Breakit.

– Tidigare har det funnits otroligt många reaperioder och alla handlare jobbar i sina egna stuprör. Nu är första gången som vi har fått alla att kunna samlas under ett och samma tak, vilket förenklar för konsumenten och handlaren, tillägger han.

Ambitionen är nu att nå ut än bredare och samla än fler företag på plattformen.
Samtidigt söker man externt kapital och nya kontaktytor för att bygga vidare.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Stark påverkan av inflationen under juli

Fortsatt hög inflation påverkade dagligvaruhandelns försäljning i juli, konstaterar Svensk dagligvaruhandel i sitt färska dagligvaruindex för juli.

Nytt rekordår för Lidl i Sverige

Lidl redovisar ett nytt rekordår på den svenskamarknaden där koncernen växte med 7,1 procent och fortsätter att ta marknadsandelar.

Kronfågels produkter klimatcertifieras

Organisationen The Carbon Trust har gjort heltäckande beräkningar av koldioxidavtrycket hos de flesta av Kronfågels produkter vilka nu certifieras.

Fazer forskar mer i cellodlad kakao

Cellodlad kakao – ett alternativ för framtidens choklad. Ett forskningsområde för Fazer som nu är en del i ett stort forskningsprojekt på området.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil