Köksbord i huvudrollen i Lönnebergas reklam

Köksbord i huvudrollen i Lönnebergas reklam
Köksbordet har huvudrollen när Lönneberga gör nya reklamfilmer. Foto: Pressbild Lönneberga/Atria
När Lönneberga gör ny reklamfilm så sätter man köksbordet i centrum och hoppas att det greppet ska upplevas innovativt och generera mer försäljning.

När Lönneberga gör ny reklamfilm så sätter man köksbordet i centrum och hoppas att det greppet ska upplevas innovativt och generera mer försäljning.

I Lönnebergas nya koncept ”Värt att samlas kring” spelas huvudrollen av ett köksbord som alltid är med där det händer och är kärnan i familjens gemenskap.
I lanseringsfilmen får vi följa med på en resa genom köksbordets händelserika liv, fyllt av måltider, fester, förälskelse och gemenskap, men också ensamhet när det istället blir middag framför tv:n.

Så formulerar sig Lönneberga i presentationen av sitt nya upplägg på reklamfilmer för tv och sociala medier.
Förhoppningen är förstås att greppet ska sälja mer charkuterier och kyckling och att man ska sticka ut i en värld av marknadsföring där just det är det svåraste.

– Vi är glada över att presentera köksbordet, vårt nya ansikte utåt som ska hjälpa oss förmedla det härliga i att samlas kring olika måltider, något vi gör alldeles för sällan nu för tiden. Med köksbordet i centrum vill vi också öka kännedomen kring Lönneberga, säger Atrias varumärkeschef Gisela Jacobsson.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Nu når Coop snart inte lika långt norrut

Det är Coops nordligaste butik – men inte länge till. Ett kommunalt nej till en utbyggnad gör att man istället väljer att lägga ned butiken i Katterjåkk.

Skörden väntas öka Rekordskörd av raps

Årets spannmålsskörd väntas bli elva procent högre än förra året och när det gäller skörden av oljeväxter blir årets skörd 2000-talets största.

H&M:s nya jättelager Satsar stort i Polen

75 000 kvadratmeter och två våningar handlar det om när H&M nu byggt ut sitt befintliga distributionscenter i polska Stryków för att möta efterfrågan.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil