Martina Haag frontar Hemköp

Hemköp fortsätter att knyta kända ansikten och från och till matprofiler till sig i  konceptet ”Från en matälskare till en annan”. Nu är det dags för kändisen och skribenten Martina Haag.

Nu ska Martina Haag fronta Hemköps koncept ”Från en matälskare till en annan”.
Lanseringen började under förra veckan och nu är det hela på temat ”Feel-good på riktigt”.

Tidigare har Hemköp frontats av profiler som Niklas Ekstedt, Markiz Tainton och systrarna Eisenman och även nu utspelar sig de filmer som görs i Yasmines kök.
Temat som inkluderar Martina Haag ska enligt Hemköp användas i samtliga kanaler och pågå från vecka 6 till vecka 13.

– Vi kommunicerar ”Från en matälskare till en annan” tillsammans med spännande matprofiler. Martina Haag har ett sunt och inspirerande synsätt på mat som vi på Hemköp delar. Vi vill bjuda på feelgood under en period som rymmer både vabruari och vårlängtan, analyserar Ted Bergström, marknadschef för Hemköp, i ett pressmeddelande.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

En riktigt het aktie

Mitt i debatten och kritiken kring de snabbt stigande matpriserna tar Axfood plats bland Swedbanks favoritaktier. En bra investering, menar banken.

”Proteinskiftet har stannat av”

Proteinskiftet har stannat av, vego backar och växtbaserat ifrågasätts på sina håll med ny styrka. På ”Next Veg” hos Orkla Foods letade man orsaker.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil