”2022 – annorlunda och utmanande år”

Foto Pressbild
Lästid: < 1 minut
2022 var ett både annorlunda och utmanade år, konstaterar Herrljunga cider som nu laddar för nya innovationer och lanseringar 2023.

Det har varit ett annorlunda år, igen, konstaterar Herrljunga cider nu vid nyår och pekar på att året inleddes med en ny våg av Corona och lagom till lättnaden utbryter ett krig ut, ett stenkast bort. 
”Året har kantats av ovisshet och effekterna av pandemi och krig har gett oss en massa tråkigheter, men det har också funnits ljuspunkter”, skriver företaget.

2022 lanserade Herrljunga Cocky Cranes nya starkcider i Sverige och Europa.
Det blev många hyllningar, med guld och brons på Stockholm Whiskey & Beer Festival som kronan på verket. 2022 var året då ett helt nytt varumärke föddes, Spirit of Sweden, vars första lansering av godisläsk med julsmakerna Skumtomte, Smällkaramell och Polka föll väl ut.

2022 fick även Dufvenrkrooks en uppdatering och man släppte en vit lättvinsglögg med smak av marsipan.

”Nu blickar vi framåt och 2023 kommer bli ett spännande år, minst sagt” skriver Herrljunga som ser fram mot nya framgångar och lanseringar under det nya året.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil