Circle K starkaste varumärket i branschen

Circle K starkaste varumärket i branschen
Foto: Circle K
För femte året i rad har Circle K korats till det starkaste varumärket i sin bransch med OKQ8 som tvåa – placeringarna desamma som de senaste fyra åren.

För femte året i rad har Circle K korats till det starkaste varumärket i sin bransch med OKQ8 som tvåa – placeringarna desamma som de senaste fyra åren.

I Evimetrix varumärkesundersökning Swedish Brand Award har 1 246 individer uttalat sig om åtta drivmedelskedjor och enligt Circle K är det deras varumärke som är etta hos de svarande.
Circle K har innehaft titeln under de senaste fyra åren då de tog över den efter OKQ8, skriver Convenience news.

OKQ8 har varit tvåa de senaste fyra åren men tredjeplatsen har haft olika innehavare.
Så har förra årets trea Preem nu fått lämna platsen på pallen till Ingo.

– I drivmedelsbranschen är det hanteringen av covid-19 som ger de nöjdaste kunderna. Att man är miljömedvetna, ligger i de bästa lägena och håller rent och fräscht är också av vikt för att kunderna ska trivas och vara nöjda med sitt drivmedelsbolag, säger Peter Wissing som är ansvarig för undersökningen på Evimetrix till Convenience news.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil