Estrellas Snacksjakt för 2023 är igång

Foto Pressbild
Nu har Estrealla dragit igång årets upplaga av Snacksjakten där det handlar om nya utmaning och möjligheten till en årsförbrukning snacks.

Sist var det gulbiljetter. Nu har Sveriges snackskonsumenter chansen att hitta en stjärnbiljett i chipspåsen, skriver Estrella när man presenterar årets upplaga av Snacksjakten.

Hittar man en är fredagen räddad resten av året för stjärnvinsten är en årsförbrukning krispiga Estrellasnacks i form av 52 snackspåsar.
Estrella gömmer under februari-mars 60 st stjärnbiljetter i Saltade potatischips, Grillchips och Sourcream & Onion chips 275g.Kampanjpåsarna har redan börjat dyka upp i chipshyllorna och Snacksjakten är därmed i full gång. 
Som ett digitalt moment i kampanjen har Estrella också skapat spelet Snacksjakten tillsammans med Clearon. 

Det är ett catcher game som går ut på att fånga chips och chipspåsar. Varje dag vinner de 10 personer med högst poäng en valfri påse med snacks! Tio nya vinnare utses varje dag fram till 31 mars.

– Vi vet att våra konsumenter älskar att tävla om snacks! Och vi vill gärna bidra till ett roligt spänningsmoment när man öppnar sin chipspåse, säger Josefin Hugosson hos Estrella.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

SWAJP Annonser

Stärker positionen inom färdigmat

Atria Sweden AB har tagit ett stort steg framåt genom att förvärva hela aktiekapitalet i svenska färdigrättsverksamheten Gooh från Lantmännen Cerealia. Gooh är en ledande aktör inom kylda färdigrätter i den svenska dagligvaruhandeln, med en imponerande marknadsandel på cirka 25 procent.

Årets Storbolags-VD 2023

David von Laskowski, vd för Picadeli och Greenfood Group, prisas för sitt värderingsdrivna ledarskap och banbrytande arbete inom hållbarhet och tillväxt. Hans insatser sträcker sig bortom affärsmässig framgång och har gjort Greenfood till en ledande aktör.

ATG redovisar högre vinst

ATG, det ledande spelföretaget inom hästspel, rapporterade en imponerande ökning av rörelsevinsten för det fjärde kvartalet enligt deras bokslut för 2023. Vinsten steg till 546 miljoner kronor.

Implementerar återvunnen plast

Spendrups tar ännu ett steg mot hållbarhet genom ett samarbete med förpackningsleverantören Trioworld. Tillsammans har de beslutat att övergå till användningen av 30 procent konsumentåtervunnen plast i all sträck- och krympfilm

Återkallar Garant tropisk juice

Axfood har inlett en återkallelse av Garant Tropisk Juice efter att plastpartiklar upptäckts i vissa förpackningar. Produkten återkallas med bäst före-datum den 19 april 2024.

Ica Knuten möts av onödig kritik

Ica Knuten i Nyköping har tagit ett vågat steg i sin strävan att förnya kundupplevelsen genom att erbjuda livekonserter i butiken under helgerna. Men den nya satsningen har inte mötts av enbart positiva reaktioner från kunderna.

Här är ohälsotalet lägst i Sverige

En nyligen genomförd analys av Essity visar på en avtagande nedgång. Stockholms län toppar listan över minst antal ersatta sjukdagar, medan Västernorrlands län befinner sig i motsatt ände.

Tar stormarknad till stadsdelen

Coop fortsätter sin satsning på stadsdelen Ladugårdsängen i Örebro genom att införa sitt största stormarknadskoncept. Tio år efter sin ursprungliga etablering i området väljer kedjan att växla upp sin närvaro.

The Body Shop stänger butiker

Skönhetskedjan The Body Shop står inför en tuff tid då de tvingas stänga hälften av sina nära 200 butiker i Storbritannien. Orsaken till denna drastiska åtgärd är att kedjan hamnat under tvångsförvaltning.

PRENUMERERA PÅ VARDAGLIGA NYHETER TILL DIN E-POST.

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil