Froosh byter design tillfälligt på flaskor

Froosh byter design tillfälligt på flaskor
Ny design på Froosh under en begränsad tid, berättar Fazer idag. Foto: Pressbild Fazer
Froosh väljer en somrigare layout på fyra flaskor under en period från nu i maj och tills de 250 ml-flaskor det gäller tar slut i butiker och i lager.

Froosh väljer en somrigare layout på fyra flaskor under en period från nu i maj och tills de 250 ml-flaskor det gäller tar slut i butiker och i lager.

Under maj lanserar Froosh en ny design på fyra av sina olika flaskor (se bilden) där de framträdande fruktikonerna designats om till att likna somriga emojier.
Froosh har taglinen ”it’s just fruit” och nu inför sommaren byter fyra av smakerna design tillfälligt.

De fyra smaker det gäller är mango & apelsin, blåbär & hallon, persika & passion och ananas samt banan & kokos fått den nya layouten.
Etiketterna det handlar om finns på 250 ml-flaskorna i butik och så länge lagret räcker.

– Våra fina fruktikoner har fått en designuppdatering och blivit emojier. Under sommaren kommer de att vara i fokus på några av våra etiketter, konstaterar Julia Weijola hos Froosh.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Coop kampanjar med humortrio

Coop fixar festen tillsammans med IJustWantToBeCool, humortrion som i tre Youtube-kanaler har en miljonpublik.

Billigast att köpa storpack på nätet

Dyrt snus? Absolut. Men när Norstat undersöker saken på uppdrag av Snusbolaget är resultatet att man kan tjäna rejält på att handla på nätet.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

KOMMER DU IHÅG?

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil