Klarna lanserar Money Story

Foto Pressbild
Nu lanserar Klarna Money Story – en personlig överblick över dina Klarna-relaterade utgifter från det gångna året.

Genom att erbjuda tydliga insikter om köpbeteende på ett engagerande sätt, syftar ‘Money Story’ till att göra privatekonomin mer överskådlig och samtidigt uppmuntra till smartare ekonomiska vanor inför det nya året, skriver företaget i en pressrelease.

Med nya ‘Money Story’ vill Klarna hjälpa konsumenter att hålla nyårslöftet att ‘spara och spendera mindre pengar’ genom att ge tydliga insikter om köpbeteende som kan översättas till smartare ekonomiska vanor inför 2023, förklarar man.

Genom ett sociala medier-inspirerat “story”-format visualiserar Money Story konsumenternas köpmönster och gör det lätt för var och en att förstå sitt personliga köpbeteende från det gångna året. 

Genom animerade quizfrågor som uppmanar konsumenter att reflektera kring hur de spenderat sina pengar under 2022, ämnar Money Story att göra privatekonomi mer engagerande, är Klarnas ambition.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil