Modernisering av Hemköp Farsta Centrum

Wilda Reslow och Furqat Rahmonov Hemköp Farsta Centrum | Foto Pressbild
Efter en omfattande modernisering är det äntligen dags för invigningen av Hemköp Farsta Centrum, där kunderna välkomnas till en uppfräschad butik med förbättrad layout och utökad färskvaruavdelning. Den nya butiksmiljön präglas av en luftigare atmosfär och ett tydligare kundflöde, vilket skapar en mer behaglig och effektiv handelsupplevelse.

Wilda Reslow, HR-ansvarig på Hemköp Farsta Centrum, delar entusiastiskt att de har arbetat hårt för att skapa mer utrymme och överblick i butiken för att göra det enklare och bekvämare för kunderna att handla. Särskild uppmärksamhet har lagts på att förbättra delikatessavdelningen, där man genomförde den största satsningen under moderniseringen. Genom att utöka det egenproducerade sortimentet och förbättra exponeringen av sallads- och varmmatsbuffén strävar man efter att erbjuda kunderna ännu mer lockande alternativ.

Butikschefen Furqat Rahmonov är optimistisk inför den nya fasen för butiken och ser invigningen som en milstolpe i deras strävan att bli den bästa matbutiken i området. Med en ökad satsning på kvalitetsprodukter och förbättrad kundservice hoppas man inte bara på att upprätthålla sin status som kvarterets favorit utan också att bli Stockholmsområdets främsta matbutik. Med extrapriser, provsmakningar och andra evenemang under invigningsveckan, ser Hemköp Farsta Centrum fram emot att välkomna både befintliga och nya kunder till en förnyad och förbättrad handelsupplevelse.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil