Olika åsikter om nya Coca-Cola Zero

Olika åsikter om nya Coca-Cola Zero
Foto: Coca-Cola
När den nya versionen av Coca-Cola zero sugar kommit har, som väntat, den mötts av olika åsikter vilket man lyckats skapa en och annan nyhetsrubrik av.

När den nya versionen av Coca-Cola zero sugar kommit har, som väntat, den mötts av olika åsikter vilket man lyckats skapa en och annan nyhetsrubrik av.

”Kritikstorm” kallas det fåtal spridda åsikter om nya Coca-Cola zero sugar som media lyckats hitta på nätet i form av någon enskild åsikt och en person som tycker smaken är så dålig att hen startat en namninsamling mot den uppdaterade smaken.

Aftonbladet har lyckats hitta två personer som är negativa till den nya smaken – samtidigt som välkände Carl-Jan Granqvist förklarar sig tycka bättre om den nya smaken.

Stormen i detta Coca-Cola-glas kommenteras hos Aftonbladet av Coca-Colas kommunikationsdirektör Frida Keane.
– Receptet uppdateras regelbundet med 4-5 års intervaller och nu var det dags att uppdaterat den igen, säger hon där och tja, det är väl ungefär vad man kan säga i ärendet?

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil

Annons

Ring eller maila oss

[email protected]

0703451200