Olika åsikter om nya Coca-Cola Zero

Olika åsikter om nya Coca-Cola Zero
Foto: Coca-Cola
När den nya versionen av Coca-Cola zero sugar kommit har, som väntat, den mötts av olika åsikter vilket man lyckats skapa en och annan nyhetsrubrik av.

När den nya versionen av Coca-Cola zero sugar kommit har, som väntat, den mötts av olika åsikter vilket man lyckats skapa en och annan nyhetsrubrik av.

”Kritikstorm” kallas det fåtal spridda åsikter om nya Coca-Cola zero sugar som media lyckats hitta på nätet i form av någon enskild åsikt och en person som tycker smaken är så dålig att hen startat en namninsamling mot den uppdaterade smaken.

Aftonbladet har lyckats hitta två personer som är negativa till den nya smaken – samtidigt som välkände Carl-Jan Granqvist förklarar sig tycka bättre om den nya smaken.

Stormen i detta Coca-Cola-glas kommenteras hos Aftonbladet av Coca-Colas kommunikationsdirektör Frida Keane.
– Receptet uppdateras regelbundet med 4-5 års intervaller och nu var det dags att uppdaterat den igen, säger hon där och tja, det är väl ungefär vad man kan säga i ärendet?

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Pengar att spara på mindre svinn

I ekonomiskt svårare tider är minskat matsvinn inte bara positiv för miljön utan även för den egna plånboken, påpekar Danone och Too good to go.

Lämnar råd inför stora matsvinnsdagen

Tyska Hellofresh ansluter sig till dem som uppmärksammar internationella matsvinnsdagen denna torsdag och lämnar sina råd för minskat matsvinn.

Stor majoritet vill ha skolmjölken kvar

Franskägda Skånemejerier har gjort en undersökning bland skånska föräldrar, vilken visar att en stor majoritet av dem vill ha skolmjölken kvar.

Genererar pengar även till Skåne

Köpenhamns flygplats genererar 14,4 miljarder kr i samhällsekonomisk vinst för Region Skåne och skapar jobb och ekonomisk tillväxt, enligt ny rapport.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil