Tareq Taylor gör reklam för Nescafé

Tareq Taylor gör reklam för Nescafé
En glad Tareq Taylor med en kopp Nescafé i handen. Foto: Pressbild
Nescafé har rekryterat Tareq Taylor som dragplåster. Nu släpper man en kampanjfilm med stjärnkocken om att kaffe ”är så mycket mer än bara en dryck”.

Nescafé har rekryterat Tareq Taylor som dragplåster. Nu släpper man en kampanjfilm med stjärnkocken om att kaffe ”är så mycket mer än bara en dryck”.

Sverige är som bekant ett av de länder där man konsumerar mest kaffe och i flest sammanhang.
Nu ska Nescafé visa att pulverkaffe ”är så mycket mer än en dryck” och har för det syftet hyrt in Tareq Taylor som dragplåster i bland annat en ny kampanjfilm.

– Jag uppskattar alltid en god kopp kaffe men själva kaffepausen är så mycket mer än bara kaffe. För mig är det en chans att stanna upp i vardagen, tillsammans med andra. Det är en speciell stund på dagen som jag värdesätter och älskar, säger Tareq Taylor.

Tareq Taylor ska bli ”ambassadör” för Nescafé lyx, en variant som enligt pulverkaffe-företaget är särskilt anpassad till de svenska smakpreferenserna.
– Vi ser fram emot vårt samarbete med Tareq. Det är ett fantastiskt kul samarbete, i synnerhet med Tareqs bakgrund och expertis, säger Tanja Serup hos Nescafé.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Greenfood satsar på bananmognad

Jämnare mognad, bättre kvalitet och mindre svinn. Det är resultatet av Greenfoods nya bananmognadsanläggning som just nu byggs i Helsingborg.

Grytor bra för mage och tuffa tider

Plånboksvänliga, värmande grytor fungerar perfekt både som lunchmatlåda och för söndagsmiddag, svarar många i en ny undersökning.

Julmusiken som lugnar magen

Julen kan vara stressig men julmusiken lugnar magen. I vart fall enligt Valio som tagit en spellista och en professor till hjälp för att påvisa detta.

Daniel Seifter tar över Urban Deli

Daniel Seifter tillträder i februari som ny vd för Urban Deli. Ambitionen är att bibehålla det lustfyllda koncept man har men fortsätta utveckla det.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil