40 procent färre på Black friday

40 procent färre på Black friday
Foto: Mostphotos
Köer från och till men totalt sett färre än tidigare. Det handlar om Black friday där Triangeln i Malmö rapporterar betydligt färre besökare än 2019.

Köer från och till men totalt sett färre än tidigare. Det handlar om Black friday där Triangeln i Malmö rapporterar betydligt färre besökare än 2019.

Från Malmö, liksom övriga delar av landet, rapporteras färre besökare under årets svarta fredag än tidigare år.

Såväl Emporia som Triangeln råkade visserligen ut för eftermiddagsköer – Emporia fick till och med stänga entréerna kort fredag eftermiddag – men totalt rapporterar an färre besökare.

2019 hade Triangeln, centralt i Malmö, 38 000 besökare under Black friday medan man i år uppskattar antalet besökare till 40 procent färre, enligt sydsvenskan.se.

Man hade för säkerhets skull extra ordningsvakter och kundvärdar och var beredd att stänga men behövde aldrig göra det.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Coop lanserar nytt matkassekoncept

Coop lanserar en ny matkasse där man kan köpa veckans middagar och komplettera med varor ur hela butikens sortiment, utan bindningstider.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil