40 procent färre på Black friday

40 procent färre på Black friday
Foto: Mostphotos

Köer från och till men totalt sett färre än tidigare. Det handlar om Black friday där Triangeln i Malmö rapporterar betydligt färre besökare än 2019.

Från Malmö, liksom övriga delar av landet, rapporteras färre besökare under årets svarta fredag än tidigare år.

Såväl Emporia som Triangeln råkade visserligen ut för eftermiddagsköer – Emporia fick till och med stänga entréerna kort fredag eftermiddag – men totalt rapporterar an färre besökare.

2019 hade Triangeln, centralt i Malmö, 38 000 besökare under Black friday medan man i år uppskattar antalet besökare till 40 procent färre, enligt sydsvenskan.se.

Man hade för säkerhets skull extra ordningsvakter och kundvärdar och var beredd att stänga men behövde aldrig göra det.

Dela på:

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn

Annons

Anmäl dig till vårt omåttligt populära nyhetsbrev.

powered by Typeform
Osäker kunskap om val av hälsosam mat

Osäker kunskap om val av hälsosam mat

En undersökning Brödinstitutet låtit göra visar att många är osäkra och har dålig kunskap om vilken mat som egentligen är hälsosam och klimatsmart.

4,5 miljoner kr till Bris från Circle K

4,5 miljoner kr till Bris från Circle K

Tre kampanjer under 2020 och ett gott resultat. Circle K kan nu tillsammans med sina kunder lämna över drygt 4,5 miljoner insamlade kronor till Bris.

Coop tecknar avtal med pantappen Bower

Coop tecknar avtal med pantappen Bower

Återvinningsappen Bower har blivit en succé och uppmärksammats både i Sverige och internationellt. Nu tecknar Coop ett nationellt avtal med Bower.

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

Ursäkta att det går långsamt...

VI VÄXER

och arbetar ständigt med att göra er upplevelse bättre och snabbare.