[bsa_pro_ad_space id=3 delay=7]

Hon blir marknadschef hos Clean drink

Elin Simmesgård | Foto Pressbild Cleandrink
Elin Simmesgård får byta titel hos Clean drink där hon nu går från jobbet som marknadsansvarig till en formell tjänst som marknadschef för företaget.

Elin Simmesgård avancerar från sin tidigare tjänst som marknadsansvarig och ”axlar rollen” som marknadschef för Clean drink, skriver företaget som påpekar att Simmesgård sedan maj förra året sitter i styrelsen för bolaget.
Tidigare har hon jobbat hos Lopppigruppen samt för Future sales och Noll7noll.

– Jag är stolt och glad över att Elin Simmesgård idag presenteras som marknadschef hos oss. Elin har varit med oss nästan från start och har varit en viktig pelare i företagets resa dit vi är idag. Hennes kompetens och driv är få förunnat och att nu axla mer ansvar i rollen som marknadschef känns mer än naturlig. Dessutom är hennes person en viktig del i vår arbetsgemenskap. Med Elin vid rodret är jag säker på att vi kommer nå nya höjder på vår fortsatta framgångsresa, säger Sebastian Kvissberg som är vd för Clean drink. 

– Clean drink är ett företag i framkant på många sätt och det är otroligt roligt att få vara med på den här resan. Tillsammans med vår agila och innovativa marknadsavdelning ser jag fram emot att fortsätta arbetet med att stärka vårt varumärke än mer och göra Clean drink till det självklara valet i dryckeshyllan, säger Elin Simmesgård. 

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

SWAJP Annonser

[bsa_pro_ad_space id=4 delay=7]

[bsa_pro_ad_space id=1 delay=7]

Västkustägg förvärvar Väst Ägg AB

Stjärnägg AB, en av Sveriges främsta leverantörer av ägg, tillkännager stolt att deras delägare, Västkustägg, har förvärvat Väst Ägg AB, tidigare känt som Lilluns Ägg. Denna strategiska expansion förväntas stärka deras kapacitet att leverera ägg av högsta kvalitet till butiker över hela landet.

Olivoljepriserna skjuter i höjden

Den senaste tiden har olivoljepriserna fortsatt att skjuta i höjden till följd av torkan som härjar i södra Europa. Enligt Ulf Mazur, vd och grundare av Matpriskollen, har priserna ökat med hela 5 procent under februari och en imponerande 40 procent på årsbasis.

Leder vägen för jämställdhet i näringslivet

En färsk undersökning utförd av Svensk Kooperation visar på en betydande skillnad i jämställdhetsarbetet mellan kooperativt ägda företag och börsbolag. Med Internationella kvinnodagen i sikte ger resultaten en inblick i hur olika typer av företag hanterar könsrepresentationen i sina ledande positioner.

Sex procent lägre konsumtion 2020

Konsekvenser för försäljning till minderåriga

När det kommer till Systembolaget är ålderskontroll av högsta prioritet. Att säkerställa att ingen under 20 år får köpa alkohol är en central del av deras arbete för att främja ansvarsfull konsumtion. Men vad händer om en misstag inträffar och alkohol säljs till en minderårig?

Kunderna rasar mot Kellogg’s

Kellogg’s, känd för sina populära frukostflingor som Froot Loops och Frosties, har hamnat i en storm av kritik efter ett kontroversiellt uttalande från deras VD, Gary Pilnick. Uttalandet, som gjordes under en intervju med amerikanska CNBC, har fått kunder att reagera starkt.

Ingen ljusning i sikte enligt UC

Konkurser fortsätter att öka, och enligt experter syns ingen ljusning i sikte. Affärs- och kreditinformationsföretaget UC rapporterar att situationen är den värsta på över ett decennium för vissa branscher.

Levererar mat med drönare

En Ica Nära-butik har inlett ett pilotprojekt där man testar hemleverans med drönare till kunderna, som enligt en enkätundersökning är efterfrågat. Kundens erfarenhet beskrivs som ”oväntat smidig”.

PRENUMERERA PÅ VARDAGLIGA NYHETER TILL DIN E-POST.

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil