Nya trendiga smaker på Zeta Crostini!

Foto Pressbild

Två av de i dubbel bemärkelse hetaste smakerna landar nu i Zetas populära crostini, nämligen svartpeppar och chili.
Zeta har under 20 år dominerat marknaden för crostini, små knapriga brödkex som kan toppas med (nästan) vad som helst.
Det var 2003 som de första påsarna Zeta Crostini fick sin plats på svenska butikshyllor.

Nu kommer Zeta med två nya smaker, Zeta Crostini Svartpeppar och Zeta Crostini Chili.
De har en fyllig, balanserad smak av svartpeppar respektive chili. Den med chili har ett härligt bett i eftersmaken.
Ugnsbakade på durumvete enligt italienska originalrecept, helt utan palmolja och smaksatta med olivolja, havssalt och naturliga kryddor.
Perfekta som mellanmål, snack, aperitivo eller närhelst det passar. Med din favorittopping kan Zeta Crostini alltid ge dig en bit av Italien.

Här bjuder vi dig på några goda tips:
Zeta Crostini Svartpeppar
– Zeta Kronärtsskockscrème och räkor
– Crème på svamp med tryffel och Zeta Prosciutto Crudo
Zeta Crostini Chili
– Zeta Strimlad grillad paprika och Zeta Prosciutto Crudo
– Zeta Tapenade svarta oliver och gravad lax
Zetas nyheter finns i butik från vecka 36.
Zeta Crostini Svartpeppar finns att köpa på Ica med rek. butikspris
22,90–23,50 kr.
Zeta Crostini Chili finns på Ica, Hemköp och Citygross med rek.
butikspris 22,90–23,50 kr.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

SWAJP Annonser

ICA satsar på svenska tomater

ICA Sverige tar ett stort kliv framåt i sin satsning på svenskodlade grönsaker genom ett samarbete med Svenska Odlarlaget för att öka tillgången av svenska tomater året om.

Effektiv rengöringsduk för grovköket

Tork presenterar sin senaste innovation för restaurangbranschen: Tork 2 i 1 Skrubb- och Rengöringsduk. Denna mångsidiga produkt erbjuder restaurangpersonal en effektiv lösning för att hantera envisa fläckar utan att kompromissa med ytor.

En smakfull hyllning till K-Pop

Årets första Coca-Cola Creations är här och tar dig med på en resa in i K-Popens magiska värld. Med den nya smaken Coca-Cola Creations K-Wave Zero Sugar får K-Pop-fans en smakupplevelse som hyllar deras hängivenhet till musikgenren.

Satsar på en ny snacksfabrik i Spanien

Paulig satsar på att stärka sin position inom Tex Mex- och snacksindustrin i Europa genom att investera 42 miljoner euro i en ny snacksfabrik i Spanien.

Lanserar hemmafix för svenska hem

Medan ekonomin kämpar visar en ny undersökning att endast var fjärde svensk ofta reparerar sina saker istället för att köpa nytt. För att hjälpa svenska konsumenter att laga och förlänga livet på sina ägodelar, har Amazon.se lanserat Hemmafix.

Öppnar igen efter omfattande modernisering

Efter en intensiv renoveringsprocess är det äntligen dags för Hemköp Birger Jarlsgatan att slå upp portarna till en ny och uppfräschad butik med flera spännande förändringar.

Kamp för ett starkare immunförsvar

En färsk undersökning, genomförd av Apotek Hjärtat, avslöjar att mer än fyra av fem svenskar aktivt arbetar för att stärka sitt immunförsvar.

E-handeln fokuserar på lönsamhet

E-barometerns årsrapport 2023 avslöjar en minskning av e-handelns omsättning till 133 miljarder kronor, en nedgång med två procent jämfört med föregående år.

Konkurrensgranskning av apoteksköp

Apotekstjänst avsåg att förvärva fullständig kontroll över konkurrenten Svensk dos, men Konkurrensverket lägger planerna på is för att utvärdera eventuella konsekvenser för konkurrensen.

PRENUMERERA PÅ VARDAGLIGA NYHETER TILL DIN E-POST.

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil