Växlar upp för att möta nya kunder

Malin Wiklander Vd Matfrid | Foto Pressbild
Axfoods matkassebolag Middagsfrid växlar upp. Man vill lansera ett nytt kunderbjudande som ska attrahera nya och gamla kunder.

Axfoods matkassebolag Middagsfrid lanserar nu vad man beskriver som ett nytt kunderbjudande som ska inspirera, förenkla och underlätta för både nya och befintliga matkassekunder. 
Med en ny sajt och e-handelsplattform, nya leveranslösningar för hela landet, och fokus på hälsa, inspiration och enkelhet vill man öka kundernas valmöjligheter och skapa mer flexibla lösningar när det gäller olika rätter och recept.

Samtidigt har man ambitionen av förbättra och förenkla köpflöden och hanteringen av prenumerationer.

– När vi nu lanserar nästa version av Middagsfrid har vi inte bara stärkt upp vår tekniska plattform och våra leveranser, utan också lyssnat till vad våra kunder vill se hos en modern matkasseleverantör, säger Malin Wiklander som är vd för företaget.
– Vi bygger vidare på Middagsfrids själ – med fokus på goda recept och riktigt bra mat, men utvecklar erbjudandet med mer variation, ökad enkelhet, och erbjuder nu hälsosamma och flexibla matkassar över större delen av landet, anser Wiklander.

– Sammantaget är det ett helt nytt erbjudande som våra kunder möts av, där basen i riktigt bra och hälsosam mat fortfarande står i centrum och alla kan känna igen sig i, konstaterar Malin Wiklander. 

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil