Apoteksgruppen är Årets marknadsförare

Apoteksgruppen är Årets marknadsförare
Christina Norrby, Anna Bergstedt och Roland Brimow firar Apoteksgruppens pris. Foto: Pressbild
Apoteksgruppen vann priset ”Årets marknadsförare” när Svenska franchisegalan 2021 genomfördes på Grand hotel i Stockholm och gladdes åt priset.

Apoteksgruppen vann priset ”Årets marknadsförare” när Svenska franchisegalan 2021 genomfördes på Grand hotel i Stockholm och gladdes åt priset.

Apoteksgruppen var nominerad sedan man tagit ett nytt grepp kring sin marknadsföring och valt att synliggöra sina franchisetagare och medarbetare för att lyfta fram dem.
Den nya strategin och det koncept man skapat har lett till tydligt märkbara resultat för bolaget, skriver man i en pressrelease.

Det tycker fler, bland annat de som utsåg ”Årets marknadsförare” på Svenska franchisegalan som gav Apoteksgruppen priset med följande motivering;
”Genom normbrytande reklam i sin kategori har årets vinnare tagit tillvara och lyft sin ursprungliga expertis inhouse. Man har involverat franchisetagarna och medarbetarna i sin marknadsföring, i reklam, kampanjer, sociala medier där det kreativa uttrycket givit imponerande, mätbara resultat”.

– Jag är så otroligt glad, stolt och tacksam över mitt team, våra fantastiska medarbetare och franchisetagare som alltid ställer upp och vill vara med. Utan dem hade vi inte stått här idag, konstaterade Anna Bergstedt, marknads- och kommunikationsdirektör hos Apoteksgruppen, vid prisutdelningen.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Greenfood och Agtira ökar produktionen

Gurkor som kan säljas direkt efter de plockats från plantan. En oslagbart färsk produkt som producerats på ett hållbart sätt helt med minimal vattenförbrukning.

EVENT: Mariestads satsar mer hållbart

Svenskodlad malt – lyfts först på Scandic. Under 2022 startade Spendrups ett nytt samarbete med Lantmännen, där maltkorn har odlats enligt odlingsprogrammet Klimat & Natur.

Fontana är en av Sveriges bästa

Efter årets medarbetarundersökningar kan Fontana för sjätte året i rad fira certifieringen och titulera sig Great Place To Work®

Vi förändrar påskfirandet

Billigare mat, bättre planering och färre rätter på påskbuffén – så kommer svenskarnas påskfirande se ut, när åtta av tio förändrar sitt firande med anledning av ökade matkostnader.

Länen som näthandlar mest

Stockholm är det län som handlar mest online i hela landet, enligt nya siffror från Klarna. Tvåa och trea på listan är Norrbotten och Uppsala, sist är Västernorrland.

Svensk mat har starka mervärden

Årets stämma för branschorganisationen Svensk Fågel med temat ”Vår globala och lokala utmaning för en konkurrenskraftig och hållbar matfågelproduktion” har nyligen avslutats i Tylösand, Halmstad

Bärtas smörgåspålägg tar plats

Produkterna finns nu att hitta i kylen hos ytterligare 173 Hemköp, Willys och
City Gross. Det ökar tillgängligheten för närodlade, veganska livsmedel utan tillsatser.

Finlands mest hållbara varumärke

För nionde gången blev Valio utsedd till det mest hållbara varumärket i Finland.Konsumenterna uppskattar framför allt Valios lokala produktion.

Vald till generalsekreterare

Vi-skogens styrelse har utsett Charlotta Szczepanowski till ny generalsekreterare. Charlotta Szczepanowski har tidigare haft rollen som arbetande styrelseordförande för Vi-skogen och kommer nu fortsätta driva arbetet framåt. Charlotta tillträder sin nya roll den 1 april.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil