Arla-profil ska lyfta Eko

Mikael Palmberg, vd och grundare av Ekologiska säljbolaget och Leif Olausson, ny försäljningschef för foodservice. | Foto: Pressbild
Ekologiska säljbolaget hjälper ekologiska varumärken att växa och tar nu ett nytt grepp om foodservice genom en chefsrekrytering.

Leif Olausson har rekryterats som ny försäljningschef för Ekologiska säljbolaget med uppdraget att lyfta företagets arbete inom foodservice.

Leif började som trainee på Arla 1985 och har haft flera befattningar som försäljningschef gentemot dagligvaruhandeln, regionchef och direktör för foodservice.
Leif Olausson började jobbet hos Ekologiska säljbolaget i slutet av augusti.

– Att övergå till ett mindre bolag som Ekologiska säljbolaget innebär att jag kan arbeta mer operativt direkt mot våra kunder. Jag ser verkligen fram emot att påverka och driva utvecklingen mot en bättre värld med ekologiska produkter tillsammans med våra uppdragsgivare, säger Leif Olausson.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Coop kampanjar med humortrio

Coop fixar festen tillsammans med IJustWantToBeCool, humortrion som i tre Youtube-kanaler har en miljonpublik.

Billigast att köpa storpack på nätet

Dyrt snus? Absolut. Men när Norstat undersöker saken på uppdrag av Snusbolaget är resultatet att man kan tjäna rejält på att handla på nätet.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil