Arla startar Pucko skidklubb i februari

Arla startar Pucko skidklubb i februari
Tävlingar, aktiviteter och erbjudanden blir det när Arla lanserar Pucko skidklubb. Foto: Pressbild Arla

Arla lanserar Pucko skidklubb, beskriven som ”en relationsskapande och engagemangsdrivande plattform för alla som älskar Åre, fjälliv och skidåkning”.

Arla drar igång kampanjen Pucko skidklubb, en medlemsklubb som erbjuder sina medlemmar förmåner, erbjudanden och rabatter via företag verksamma i fjällen.
– Vi kallar dem Pucko skidklubb vänner och de är en rad kända varumärken. Totalt är det elva företag som slutit upp bakom Pucko skidklubb, skriver Arla i en pressrelease där man understryker att det inte spelar någon roll om man är proffs eller nybörjare eller föredrar skidor utför eller på längden.

– Vi vill att en skidåkare skall känna att medlemskapet ger ett faktiskt mervärde. För att ta ett exempel; en familj om två vuxna och två barn som hyr skidor, äter pizza en kväll och gör en aktivitet under sin veckovistelse i Åre spara cirka 2 000 kr,  säger Helene Isander, senior affärschef hos Arla.

Arla startar Pucko skidklubb i februari
Foto: Pressbild Arla

Under februari rullar en nationell kampanj ut i 400 A-butiker som bland annat får stöd av sociala media och influencersamarbeten.
Skidklubben har en kvalitativ och underhållande set up för en målgrupp med hög digital närvaro.

Genom att spela Pucko skidspel på Pucko.se kan konsumenten vinna riktigt vassa premier bland annat från Åre Skidfabrik, Kang och Spektrum, tillägger Arla.
På Pucko.se får man löpande uppdaterade nyheter samt kan ta del av alla förmåner och rabatter. Under sportlovsveckorna (v7-10) genomför Arla Skidklubbsdagarna på Åre torg där vi bjuder på Pucko från en coronaanpassad pop-up, pratar skidåkning och besökarna kan tävla om närmare 1500 priser.

Dela på:

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn

Annons

Anmäl dig till vårt omåttligt populära nyhetsbrev.

NYHETER VARJE VARDAG?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Nu lanserar Arla en ny miniyoghurt

Nu lanserar Arla en ny miniyoghurt

Arla presenterar ännu en nyhet när man nu släpper en naturell mini-yoghurt med låg fetthalt som man räknar med ska sälja bland annat som mellanmål.

Kronans apotek tar nya andelar på nätet

Kronans apotek tar nya andelar på nätet

Kronans apotek redovisar 2020 som ”ett starkt år”. Försäljningen ökade 3,1 procent men framgången var störst på nätet där Kronan tog marknadsandelar.

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

Ursäkta att det går långsamt...

VI VÄXER

och arbetar ständigt med att göra er upplevelse bättre och snabbare.