Arla startar Pucko skidklubb i februari

Arla startar Pucko skidklubb i februari
Tävlingar, aktiviteter och erbjudanden blir det när Arla lanserar Pucko skidklubb. Foto: Pressbild Arla
Arla lanserar Pucko skidklubb, beskriven som ”en relationsskapande och engagemangsdrivande plattform för alla som älskar Åre, fjälliv och skidåkning”.

Arla lanserar Pucko skidklubb, beskriven som ”en relationsskapande och engagemangsdrivande plattform för alla som älskar Åre, fjälliv och skidåkning”.

Arla drar igång kampanjen Pucko skidklubb, en medlemsklubb som erbjuder sina medlemmar förmåner, erbjudanden och rabatter via företag verksamma i fjällen.
– Vi kallar dem Pucko skidklubb vänner och de är en rad kända varumärken. Totalt är det elva företag som slutit upp bakom Pucko skidklubb, skriver Arla i en pressrelease där man understryker att det inte spelar någon roll om man är proffs eller nybörjare eller föredrar skidor utför eller på längden.

– Vi vill att en skidåkare skall känna att medlemskapet ger ett faktiskt mervärde. För att ta ett exempel; en familj om två vuxna och två barn som hyr skidor, äter pizza en kväll och gör en aktivitet under sin veckovistelse i Åre spara cirka 2 000 kr,  säger Helene Isander, senior affärschef hos Arla.

Arla startar Pucko skidklubb i februari
Foto: Pressbild Arla

Under februari rullar en nationell kampanj ut i 400 A-butiker som bland annat får stöd av sociala media och influencersamarbeten.
Skidklubben har en kvalitativ och underhållande set up för en målgrupp med hög digital närvaro.

Genom att spela Pucko skidspel på Pucko.se kan konsumenten vinna riktigt vassa premier bland annat från Åre Skidfabrik, Kang och Spektrum, tillägger Arla.
På Pucko.se får man löpande uppdaterade nyheter samt kan ta del av alla förmåner och rabatter. Under sportlovsveckorna (v7-10) genomför Arla Skidklubbsdagarna på Åre torg där vi bjuder på Pucko från en coronaanpassad pop-up, pratar skidåkning och besökarna kan tävla om närmare 1500 priser.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

47 procent fler konkurser i år

Enligt ny statistik från UC har antalet konkurser under januari 2023 varit det högsta på tio år. Samtidigt minskar antalet nya företag kraftigt.

Marknadsför tobaksfri mot gällande lag

Marknadsföring av tobaksfria nikotinprodukter strider på flera punkter mot gällande lag, skriver Dagens juridik som hänvisar till Konsumentverket.

Nu byter Dagab till returpallar

Med start i februari börjar Dagab byta ut alla träpallar mot returpallar från SRS. Det handlar på årsbasis om cirka 1,4 miljoner pallar.

Rusta storsatsar på sin e-handel

Rusta fokuserar om en aning när man nu väljer att satsa mer på sin e-handel. Rusta.com har uppdaterats och fått ny förbättrade funktioner.

Willys öppnar i ny lokal efter brand

Willys öppnar butik i Västerås i nybyggda lokaler efter branden i Erikslund i fjol. Den nya butiken öppnar där den gamla butiken låg.

Arla sänker priset till bönderna igen

För andra gången i år sänker nu Arla det pris man betalar till sina bönder för mjölken. Sänkningen gäller både konventionell och ekologisk mjölk.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil