Latitude 65 lanserar ny design

Foto Pressbild

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Latitude 65 presenterar en uppdaterad förpackningsdesign som kombinerar modernitet, nordisk enkelhet och fräsch estetik. Den nya looken, som är både stilren och användarvänlig, gör det lättare för konsumenter att hitta sin favoritsmak med hjälp av tydliga färgkoder.

Som en del av denna lansering introduceras även en helt ny smak – Svarta Vinbär. Inspirerad av nordiska bär är den kraftfulla och klassiska smaken ett perfekt komplement till Latitude 65:s redan populära sortiment.

Vitaminvattnet som gör gott – inifrån och ut

Latitude 65:s vitaminvatten är fullpackat med viktiga näringsämnen som magnesium, zink och vitaminerna B6 och B12, utan att innehålla något socker. Den nya designen reflekterar varumärkets fokus på hälsa, energi och livskvalitet.

“Den nya designen är mer än bara ett visuellt lyft – det är ett uttryck för vår strävan att leverera produkter som inte bara smakar fantastiskt, utan också ser fantastiska ut,” säger Daniel Önneberg, Försäljningschef på Latitude 65.

Den nya designen och smaken Svarta Vinbär finns redan nu tillgängliga både i butik och online. Med sin friska look och innovativa smakprofil fortsätter Latitude 65 att sätta standarden för vitaminvatten som både är gott och hälsosamt.

Har du ett nyhetstips?

Här kan du dela med dig av information eller mejla till [email protected]

Annons

Annonser

Håll dig uppdaterad med nyheter varje vardag!

Få de senaste nyheterna direkt till din inkorg.

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR

Läs Butikstrenders digitala magasin!

Upptäck de senaste branschnyheterna och trenderna online.