Lyckad PR-kampanj gav ny chipssmak

Här är vinnaren i Estrellas PR-kampanj | Foto: Pressbild Estrella
Nu har Estrella genomfört hela den marknadsföringskampanj som gett ett gott genomslag och dessutom en ny chipssmak i standardsortimentet.

Marknadsföringskampanjen Chipsvalet 2022 har nu avslutats och gav sitt konkreta resultat i att Estrella får en ny smak i sitt standardsortiment i augusti, nämligen Brynt smör & chili.
Det sker efter den sista anhalten i kampanjen, en omröstning bland fem finalbidrag.

Cheddar jalapeño, Brynt smör & chili, Choklad & havssalt, Parmesan & havssalt samt Koriander, sourcream & chili var de fem smaker Estrella lät alla rösta på.

111 542 röster avgavs och segrande smaken Brynt smör & chili tog hem segern med 35,44 procent av rösterna.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil