Mer färdigplockat från Picadeli

Efter att mött coronaläget under våren med färdigplockade sallader utökar nu Picadeli sortimentet med ytterligare två sådana vilka finns i butik nu.

Under våren lanserade Picadeli ett nytt koncept med färdigplockade sallader, för att möta kunderna i deras nya vardag.
Lanseringen blev en framgång i coronatider av hemmajobb och social distansering.

Nu har Picadeli utökat sortimentet med två smaker, Hello hi magic poké och Chillout chili. Picadelis sortiment av färdigplockat består nu av fem varianter. Vårens färdiga sallader, Peace to the pesto, The nacho dream och Smokin’ salmon, stannar kvar och kompletteras med de två nya varianterna.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

SWAJP Annonser

Sales Support firar 30 år

30-årsjubileum. Och 15-årsjubileum. Det är mycket nu för
Sales Support som både firar och tittar framåt.

Arla testar foder för mindre utsläpp

Nu testar drygt 2 500 svenska Arla-kor fodertillskottet Bovaer. Det är ett experiment som syftar till att minska metanutsläppen med cirka 30 procent.

Coop genomför en ny prissänkning

Även Coop utnyttjar läget till att nu göra en längre kampanj med prissänkta varor, i Coops fall för perioden 5 juni till och med 2 juli.

Marabous ägare svartlistas av Ukraina

Ukraina svartlistar Mondelez, som bland annat äger varumärken som Marabou, O´boy och Daim eftersom koncernen bidrar till Rysslands krigskassa.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil