Tar nytt reklamgrepp Fazer ny huvudsponsor

Här är det forum där Fazer satsar en del av reklambudgeten i vår, Masked singer. Foto: Pressbild
Fazer tar ett nytt marknadsgrepp och satsar reklampengarna på att bli en av huvudsponsorerna till TV4:s andra säsong av Masked Singer Sverige.

Masked Singer Sverige är tillbaka med säsong två och Fazer är en av huvudsponsorerna till vårens omgång. 
Satsningen är en del av varumärket Karl Fazers 100 års jubileum. Genom sponsorskapet vill Fazer ytterligare ta ett kliv till att bli det självklara valet i godishyllan, konstaterar företaget i en pressrelease.

– Vi är i en tillväxtfas med Fazer konfektyr. Under året uppmärksammar vi Karl Fazers 100 års jubileum med en rad aktiviteter. Satsningen att sponsra Masked Singer Sverige är en del av arbetet för att bli det självklara valet i godishyllan till fredagsunderhållningen, säger Fazer Swedens Robert Engman.

– Tävlingen Masked Singer Sverige är ett engagerande program, en gissningslek för både familj och vänner som samlas i tv-soffan på fredagar. Vi vill som huvudsponsor till programmet inspirera tittarna till en godare kväll och till att upptäcka nya favoriter från varumärkena Karl Fazer, Dumle och Tutti frutti med många fler, förklarar Robert Engman.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil