Annons

Sveriges bästa magazine sedan 2002.

Dela artikeln på:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på email
E-post

Mello of Scandinavia?

Lördag 7 mars når Melodifestivalen Mall of Scandinavia i ett samarbete mellan SVT, Live nation och Blixten & co. ”Välkomstfesten” blir ännu ett kommersiellt grepp kring låttävlingen.

Finalveckan i årets upplaga av Melodifestivalen kommer med nya kommersiella grepp i Stockholm.
Sitt mest konkreta nya uttryck får satsningen i form av Välkomstfesten finallördagen 7 mars.

Då blir det aktiviteter på Mello-tema i Mall of Scandinavia där det inte bara blir aktiviteter poch artister utan där SVT även lånar ut några barnfavoriter till köpfestens fromma.
– Kom och dansa med Bolibompadraken och Sommarskuggan eller sjung allsång med Radioapan och känn på artisternas puls inför finalen, manar trion arrangörer i en pressrelease idag.

För den som vill göra det är alltså platsen att notera Mall of Scandinavia och den aktuella tidpunkten lördag 7 mars klockan 11.00-12.30.

Dela artikeln på:

Dela på linkedin
LinkedIn

Senaste nytt.

Presenteras av

Annons

Video

VIDEO: Kreativa lösningar

En Sibylla-handlare laddar en drönare med snabbmat. Ett konditori tillverkar ”dassrullar”. I Corona-krisens spår flödar samtidigt kreativiteten.

powered by Typeform

Annons

Annons

Annons

Anmäl dig till branschens bästa

powered by Typeform

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

Ursäkta att det går långsamt...

VI VÄXER

och arbetar ständigt med att göra er upplevelse bättre och snabbare.