Santa Maria möter asiatiska mattrender 

Foto Pressbild

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Det asiatiska köket har under de senaste åren blivit en av Sveriges starkaste mattrender, och nu lanserar Santa Maria två nya asiatiska toppingsåser för att möta denna efterfrågan. Med dessa nya såser blir det enklare än någonsin att sätta en asiatisk prägel på din matlagning.

Santa Maria, som länge varit ledande inom kryddor och smaksättning i Sverige, tar ytterligare ett steg för att tillfredsställa svenska konsumenters växande aptit för asiatisk mat. De nya toppingsåserna erbjuder en enkel lösning för att snabbt kunna tillföra autentiska asiatiska smaker till en mängd olika rätter. De två nya toppingsåserna från Santa Maria är framtagna för att enkelt och snabbt kunna förvandla vardagsrätter till smakupplevelser med asiatisk touch. Detta gör att konsumenterna kan njuta av de populära asiatiska smakerna utan att behöva spendera mycket tid i köket eller behöva specialingredienser.

Lanseringen är ett svar på den ökande efterfrågan på asiatisk mat, som har blivit en dominerande trend i det svenska köket. Genom att introducera dessa såser hoppas Santa Maria kunna underlätta för konsumenterna att utforska och njuta av det asiatiska kökets rika smakvärld.

Framtidens matlagning
Med denna lansering visar Santa Maria att de fortsätter att ligga i framkant när det gäller att identifiera och möta nya mattrender. Genom att tillhandahålla produkter som underlättar för konsumenterna att tillaga smakrika, trendiga rätter hemma, stärker företaget sin position som en ledande aktör inom smaksättning och matlagning i Sverige.

Har du ett nyhetstips?

Här kan du dela med dig av information eller mejla till [email protected]

Annons

Annonser

Håll dig uppdaterad med nyheter varje vardag!

Få de senaste nyheterna direkt till din inkorg.

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR

Läs Butikstrenders digitala magasin!

Upptäck de senaste branschnyheterna och trenderna online.