Skidprofiler ska promota smoothie

Brämhults och ländskidåkarparet Jönsson Haag ska promota Brämhults nya produkt. | Foto: Pressbild
Brämhults har engagerat längdskidåkarna Anna och Emil Jönsson Haag för att jobba med lanseringen av Brämhultsnya smoothie Aktiv via Instagram.

Hälso- och träningsprofilerna Anna och Emil Jönsson Haag, kända för sina insatser som före detta längdskidåkare i det svenska landslaget, kommer hålla ett digitalt träningsevent i samband med lanseringen av Brämhults nya smoothie Aktiv, skriver Brämhults i en pressrelase där man förklarar att syftet med eventet är ”att sprida träningsglädje samt att inspirera till en enkel och aktiv vardag”.

– Att inleda ett samarbete med Anna och Emil kändes som en självklarhet i sammanhanget, säger Brämhults Ulrika Lång Gerdén.
– Vi vill, i dessa tider och inför lanseringen av vår nya smoothie Aktiv, nå ut till tränings- och hälsointresserade över hela Sverige med ett digitalt träningsevent.

Skidåkarduon avslutade sina karriärer i längdskidlandslaget 2018 och arbetar idag i ett gemensamt bolag, bland annat som ambassadörer för Rädda barnen.
– När Brämhults frågade om vi ville vara med och promota deras nya Aktiv Smoothie kände vi att det var helt klockrent. Speciellt när tiden numera är än mer knapp men vi verkligen vill få i oss bra saker utan att behöva anstränga oss särskilt mycket, säger Anna Jönsson Haag om liveeventet som kommer att äga rum vecka 39.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil