Skidprofiler ska promota smoothie

Brämhults och ländskidåkarparet Jönsson Haag ska promota Brämhults nya produkt. | Foto: Pressbild
Brämhults har engagerat längdskidåkarna Anna och Emil Jönsson Haag för att jobba med lanseringen av Brämhultsnya smoothie Aktiv via Instagram.

Hälso- och träningsprofilerna Anna och Emil Jönsson Haag, kända för sina insatser som före detta längdskidåkare i det svenska landslaget, kommer hålla ett digitalt träningsevent i samband med lanseringen av Brämhults nya smoothie Aktiv, skriver Brämhults i en pressrelase där man förklarar att syftet med eventet är ”att sprida träningsglädje samt att inspirera till en enkel och aktiv vardag”.

– Att inleda ett samarbete med Anna och Emil kändes som en självklarhet i sammanhanget, säger Brämhults Ulrika Lång Gerdén.
– Vi vill, i dessa tider och inför lanseringen av vår nya smoothie Aktiv, nå ut till tränings- och hälsointresserade över hela Sverige med ett digitalt träningsevent.

Skidåkarduon avslutade sina karriärer i längdskidlandslaget 2018 och arbetar idag i ett gemensamt bolag, bland annat som ambassadörer för Rädda barnen.
– När Brämhults frågade om vi ville vara med och promota deras nya Aktiv Smoothie kände vi att det var helt klockrent. Speciellt när tiden numera är än mer knapp men vi verkligen vill få i oss bra saker utan att behöva anstränga oss särskilt mycket, säger Anna Jönsson Haag om liveeventet som kommer att äga rum vecka 39.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Pengar att spara på mindre svinn

I ekonomiskt svårare tider är minskat matsvinn inte bara positiv för miljön utan även för den egna plånboken, påpekar Danone och Too good to go.

Lämnar råd inför stora matsvinnsdagen

Tyska Hellofresh ansluter sig till dem som uppmärksammar internationella matsvinnsdagen denna torsdag och lämnar sina råd för minskat matsvinn.

Stor majoritet vill ha skolmjölken kvar

Franskägda Skånemejerier har gjort en undersökning bland skånska föräldrar, vilken visar att en stor majoritet av dem vill ha skolmjölken kvar.

Genererar pengar även till Skåne

Köpenhamns flygplats genererar 14,4 miljarder kr i samhällsekonomisk vinst för Region Skåne och skapar jobb och ekonomisk tillväxt, enligt ny rapport.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil