Skidprofiler ska promota smoothie

Brämhults har engagerat längdskidåkarna Anna och Emil Jönsson Haag för att jobba med lanseringen av Brämhultsnya smoothie Aktiv via Instagram.

Hälso- och träningsprofilerna Anna och Emil Jönsson Haag, kända för sina insatser som före detta längdskidåkare i det svenska landslaget, kommer hålla ett digitalt träningsevent i samband med lanseringen av Brämhults nya smoothie Aktiv, skriver Brämhults i en pressrelase där man förklarar att syftet med eventet är ”att sprida träningsglädje samt att inspirera till en enkel och aktiv vardag”.

– Att inleda ett samarbete med Anna och Emil kändes som en självklarhet i sammanhanget, säger Brämhults Ulrika Lång Gerdén.
– Vi vill, i dessa tider och inför lanseringen av vår nya smoothie Aktiv, nå ut till tränings- och hälsointresserade över hela Sverige med ett digitalt träningsevent.

Skidåkarduon avslutade sina karriärer i längdskidlandslaget 2018 och arbetar idag i ett gemensamt bolag, bland annat som ambassadörer för Rädda barnen.
– När Brämhults frågade om vi ville vara med och promota deras nya Aktiv Smoothie kände vi att det var helt klockrent. Speciellt när tiden numera är än mer knapp men vi verkligen vill få i oss bra saker utan att behöva anstränga oss särskilt mycket, säger Anna Jönsson Haag om liveeventet som kommer att äga rum vecka 39.

Brämhults och ländskidåkarparet Jönsson Haag ska promota Brämhults nya produkt. | Foto: Pressbild

Dela på:

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn

Annons

Anmäl dig till vårt omåttligt populära nyhetsbrev.

powered by Typeform

”Stark start på hösten”

Försäljningen i dagligvaruhandeln ökade 6,3 procent under september 2020 jämfört med motsvarande månad 2019, enligt Svensk dagligvaruhandel.

Coop vill utveckla klimatmål

Coop tar nästa steg i klimat- och hållbarhetsarbetet genom ett åtagande inom systemet Science based targets som bygger på vetenskapligt baserade mål.

Systembolaget vann mot Winefinder

Domstolen ger Systembolaget och slår fast att Winefinder driver en verksamhet som liknar detaljhandel. Nu beläggs Winefinder med vite på en miljon kr.

Krav vill se kommunalt ansvar

Kommunerna bör ta ansvar för att driva utvecklingen av ekologiska varor, hävdar Krav och anser sig ha stöd av en ny undersökning man låtit Sifo göra.

122 sökte pengar hos Lidl

122 projekt sökte finansiering hos Lidl i ”Hållbarhetsakuten”. Nu presenteras åtta finalister och vinnarna bland dem kommer att presenteras november.

Sodastream fyller på smaker

Efter fjolårets lansering av Pepsico-smaker går Sodastream nu vidare och utvidgar sin Pepsi-portfölj på den svenska marknaden med smaken Mountain Dew.

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

Ursäkta att det går långsamt...

VI VÄXER

och arbetar ständigt med att göra er upplevelse bättre och snabbare.