Lidl firade miljon med bullar i helgen

Foto MostPhotos
En miljon användare. I helgen som gick firade Lidl att man nått en miljon användare i sin kundklubb och gjorde det genom att bjuda dessa på bullar.

Sedan lanseringen av Lidl plus under hösten 2020 har kundklubben överträffat många av de satta målen. 
I juli stod det klart att Lidl plus nått en miljon användare – tidigare än beräknat. För att fira succén bjöd Lidl Sverige i helgen samtliga medlemmar på kanelbullar.
Idag har Lidl plus 1 023 865 användare.För att fira bjöd Lidl Sverige nu på en kanelbulle per Lidl plus-medlem. Den 6 augusti tilldelas alla medlemmar en kupong i appen. Kupongen var giltig den 6-7 augusti.

– Det är fantastiskt kul att vi nu har över en miljon användare i Lidl plus. Det är ett kvitto på hur uppskattad klubben är. Sedan lanseringen av appen har vi varit lyhörda för våra kunders önskemål och tillsammans har vi utvecklat flera funktioner i appen. Den här milstolpen vill vi fira ihop med våra kunder och vad är bättre än ett riktigt bullkalas, säger Robert Stekovic som är kommersiell direktör hos Lidl Sverige.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil