Satsar på camping och festival i sommar

Foto Arkivbild, Pressbild Stacky's
Det smarta märket Stacky´s åker på turné i sommar och sätter upp ett stort antal campingplatser och festivaler som hållplatser på resan genom landet.

I sommar ger sig Stacky’s ut på en rikstäckande turné på campingplatser och festivaler för att nå hela svenska folket. 
Tillsammans med Campingbio kommer man att besöka ett trettiotal campingplatser. Dessutom kommer Stacky’s att serveras på Öland Roots och på Malmöfestivalen.

Stacky’s är mat från Sverige, helt utan tillsatser och som inte försöker att imitera kött. 
Stacky’s är formad som en kvadratisk skiva, gjord på havre, svart böna, kikärtsmjöl, morot, gul lök, och kryddpasta. Målet är att tilltala även de som väljer att äta kött, påpekar företaget. 

Under sommaren kommer Stacky’s att ge sig ut på en rikstäckande turné på 33 campingplatser som huvudpartner till Campingbio. 
Det innebär att Stacky’s kommer vara den enda leverantören av mat under Campingbios turné. Campingplatserna som besöks är några av Sveriges mest välkända, däribland Böda Camping.
– Det handlar om att sätta Stacky’s i händerna på hundratusentals svenskar i en miljö där de är avslappnade och verkligen kan njuta av god mat. Vi ser också att en stor del av vår målgrupp finns på campingplatser och eftersom Stacky’s inte kräver kylförvaring och istället kan förvaras i skafferiet så passar den perfekt på campingsemestern, säger Zandra Andersson, marknadschef hos Stacky’s.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

SWAJP Annonser

ICA satsar på svenska tomater

ICA Sverige tar ett stort kliv framåt i sin satsning på svenskodlade grönsaker genom ett samarbete med Svenska Odlarlaget för att öka tillgången av svenska tomater året om.

Effektiv rengöringsduk för grovköket

Tork presenterar sin senaste innovation för restaurangbranschen: Tork 2 i 1 Skrubb- och Rengöringsduk. Denna mångsidiga produkt erbjuder restaurangpersonal en effektiv lösning för att hantera envisa fläckar utan att kompromissa med ytor.

En smakfull hyllning till K-Pop

Årets första Coca-Cola Creations är här och tar dig med på en resa in i K-Popens magiska värld. Med den nya smaken Coca-Cola Creations K-Wave Zero Sugar får K-Pop-fans en smakupplevelse som hyllar deras hängivenhet till musikgenren.

Satsar på en ny snacksfabrik i Spanien

Paulig satsar på att stärka sin position inom Tex Mex- och snacksindustrin i Europa genom att investera 42 miljoner euro i en ny snacksfabrik i Spanien.

Lanserar hemmafix för svenska hem

Medan ekonomin kämpar visar en ny undersökning att endast var fjärde svensk ofta reparerar sina saker istället för att köpa nytt. För att hjälpa svenska konsumenter att laga och förlänga livet på sina ägodelar, har Amazon.se lanserat Hemmafix.

Öppnar igen efter omfattande modernisering

Efter en intensiv renoveringsprocess är det äntligen dags för Hemköp Birger Jarlsgatan att slå upp portarna till en ny och uppfräschad butik med flera spännande förändringar.

Kamp för ett starkare immunförsvar

En färsk undersökning, genomförd av Apotek Hjärtat, avslöjar att mer än fyra av fem svenskar aktivt arbetar för att stärka sitt immunförsvar.

E-handeln fokuserar på lönsamhet

E-barometerns årsrapport 2023 avslöjar en minskning av e-handelns omsättning till 133 miljarder kronor, en nedgång med två procent jämfört med föregående år.

Konkurrensgranskning av apoteksköp

Apotekstjänst avsåg att förvärva fullständig kontroll över konkurrenten Svensk dos, men Konkurrensverket lägger planerna på is för att utvärdera eventuella konsekvenser för konkurrensen.

PRENUMERERA PÅ VARDAGLIGA NYHETER TILL DIN E-POST.

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil