Två rutinerade skådisar ska fylla Ica-Stig-luckan

Två rutinerade skådisar ska fylla Ica-Stig-luckan
Björn Kjellman och Suzanne Reuter är nya Ica-Stig och Ica-Stina. Foto: Pressbild Ica
”När vi två blir en”, sjöng Gyllene tider. Ica gör tvärtom. Nye Ica-Stig blir två när Björn Kjellman och Suzanne Reuter tar över rollen i tv-reklamen.

”När vi två blir en”, sjöng Gyllene tider. Ica gör tvärtom. Nye Ica-Stig blir två när Björn Kjellman och Suzanne Reuter tar över rollen i tv-reklamen.

För några veckor sedan kom nyheten att Loa Falkman slutar i rollen som Ica-Stig i reklamfilmerna om handlaren Stig och hans Ica-butik.
Loas efterträdare är inte en utan två – Björn Kjellman och Suzanne Reuter, vilket reklamen visade söndag kväll.

Björn Kjellman är i formell mening nye Ica-Stig men har sin storasyster Ica-Stina – i form av Suzanne Reuter – som delägare och dessutom som en delägare med 51 procent av aktierna.

Som sig bör tycker båda skådespelarna att det ska bli ”väldigt spännande” respektive ”väldigt roligt” att göra reklamfilm för Ica.
– Det känns väldigt spännande att ta sig an den här rollen som mina kollegor gjort så bra de senaste 19 åren. Jag hoppas kunna göra min egen tolkning utan att klanta till det fullständigt, säger Björn Kjellman.
– Det är väldigt roligt att vara med om att introducera en ny karaktär i Ica-såpan, särskilt som det finns fler kvinnliga handlare idag. Så det här ser jag fram emot, anser Suzanne Reuter.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil