Starten gick måndag 30 januari. Nu handlar det under sex veckor framåt om att Coop sätter fullt fokus på snacks och underhållning tillsammans med humortrion IJustWantToBeCool och reklambyrån Splay One, skriver dagligvarujätten i en pressrelease.
I samband med årets mest intensiva underhållningsveckor i tv har Coop valt att samarbeta med OLW, Santa Maria, Marabou (Mondelêz) och Coca-Cola och tillsammans fronta den framgångsrika humorgruppen IJustWantToBeCool.
På temat ”Nu fixar vi festen” lanseras en bred integrerad kampanj som kommer vara synlig i såväl Coops butiker som på tv och i sociala medier.
Under vecka 5-10 släpps därför sex nya reklamfilmer producerade av B-smart där också IJustWantToBeCool medverkar.

Dags att säkra plats Årets kosläpp på gång
Nu öppnar anmälan till årets kosläpp på 30 Arla-gårdar och det handlar, i många fall, om att vara snabb om man vill få en plats till eventet.