Coop kampanjar med humortrio

Foto Pressbild

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Coop fixar festen tillsammans med IJustWantToBeCool, humortrion som i tre Youtube-kanaler har en miljonpublik.

Starten gick måndag 30 januari. Nu handlar det under sex veckor framåt om att Coop sätter fullt fokus på snacks och underhållning tillsammans med humortrion IJustWantToBeCool och reklambyrån Splay One, skriver dagligvarujätten i en pressrelease.

I samband med årets mest intensiva underhållningsveckor i tv har Coop valt att samarbeta med OLW, Santa Maria, Marabou (Mondelêz) och Coca-Cola och tillsammans fronta den framgångsrika humorgruppen IJustWantToBeCool. 

På temat ”Nu fixar vi festen” lanseras en bred integrerad kampanj som kommer vara synlig i såväl Coops butiker som på tv och i sociala medier.
 
Under vecka 5-10 släpps därför sex nya reklamfilmer producerade av B-smart där också IJustWantToBeCool medverkar.

Har du ett nyhetstips?

Här kan du dela med dig av information eller mejla till [email protected]

Annons

Annonser

Håll dig uppdaterad med nyheter varje vardag!

Få de senaste nyheterna direkt till din inkorg.

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR

Läs Butikstrenders digitala magasin!

Upptäck de senaste branschnyheterna och trenderna online.