Coop kampanjar med humortrio

Foto Pressbild
Coop fixar festen tillsammans med IJustWantToBeCool, humortrion som i tre Youtube-kanaler har en miljonpublik.

Starten gick måndag 30 januari. Nu handlar det under sex veckor framåt om att Coop sätter fullt fokus på snacks och underhållning tillsammans med humortrion IJustWantToBeCool och reklambyrån Splay One, skriver dagligvarujätten i en pressrelease.

I samband med årets mest intensiva underhållningsveckor i tv har Coop valt att samarbeta med OLW, Santa Maria, Marabou (Mondelêz) och Coca-Cola och tillsammans fronta den framgångsrika humorgruppen IJustWantToBeCool. 

På temat ”Nu fixar vi festen” lanseras en bred integrerad kampanj som kommer vara synlig i såväl Coops butiker som på tv och i sociala medier.
 
Under vecka 5-10 släpps därför sex nya reklamfilmer producerade av B-smart där också IJustWantToBeCool medverkar.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på email
E-post

SWAJP Annonser

Coop lanserar nytt matkassekoncept

Coop lanserar en ny matkasse där man kan köpa veckans middagar och komplettera med varor ur hela butikens sortiment, utan bindningstider.

Mera glutenfritt på export

Fria bröd, som sedan tidigare exporterar glutenfria kanelbullar, breddar nu sortimentet med en glutenfri vaniljbulle.

NYHETER VARJE VARDAG I DIN MOBIL?

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

Dela oss på

Dela på facebook
Facebook
Dela på linkedin
LinkedIn
Dela på email
E-Post

08 – 121 514 56

info@butikstrender.se

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil