”Varumärket kan bli företagets superkraft”

Norska reklambyrån Nova satsar nu svenskt genom att starta byrå även här inom strategi och varumärke. Singular studios blir namnet på nysatsningen.

Nu expanderar den norska byrågruppen Nova genom att starta en svensk strategi- och varumärkesbyrå. 
Den nya byrån heter Singular studios och den frontas av Peter Asplund (senast Grow), Tobias Brandt (senast Perfect fools) och Herman Kipowski (senast Seventy), meddelar Nova. 

Genom deras långa och breda erfarenhet inom varumärkesutveckling får de en central roll i att göra Nova till en strategisk partner för sina kunder, skriver det norska företaget i en pressrelease. 

– Med den nya trion på Singular Studios har vi den spetskompetens inom varumärkesstrategi och strategisk design som krävs för att fullt ut hjälpa företag att växa, menar Michael Jäderlind som är vd för Nova i Sverige. 

För oss är det avgörande att bygga den nya varumärkesbyrån från grunden för att försäkra oss om en djup förståelse för ny teknik och digitala ekosystem i kombination med strategisk varumärkesutveckling. Genom den nya varumärkesbyrån har vi nu en komplett palett av tjänster som moderna företag behöver för att skapa, utveckla och driva sina varumärken mot ökad tillväxt, säger Michael Jäderlind, vd för Nova i Sverige.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Trend Publishing Scandinavia AB

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil